Om haar klanten beter te leren kennen en de relatie met klanten te bevorderen, heeft Nespresso de Nespresso Club opgericht. Om lid te worden van de club, melden klanten zich gratis aan op de website.
Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Services
Lid worden van de club biedt extra services voor klanten die in het bezit zijn van een Nespressomachine. Deze services zijn opgedeeld in vier soorten:
Communicatie
Leden kunnen zich aanmelden voor een bestelherinnering en een ontkalkingsherinnering. Ze worden dan proactief per e-mail herinnerd aan een slinkende voorraad capsules en reiningsmomenten van de nespresso-machine. Ook kunnen ze zich aanmelden voor de e-mailnieuwsbrief, waarin ze op de hoogte gehouden worden van de laatste nieuwtjes over Nespresso (nieuwe smaken, nieuwe vestigingen e.d.) en zij persoonlijke aanbiedingen ontvangen.
Quote:
Daniel Blarer, general manager Nespresso Benelux (EZ-Press, 2010):
“Wij hebben direct contact met onze klanten. We weten wat voor koffie ze drinken, hoeveel ze drinken, zelfs hoe ze hun koffie het liefst drinken.”
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.