Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Sparen in de horeca

Tijdens afgelopen persconferentie hakte premier Rutte de knoop opnieuw door om de horeca te sluiten. Dit keer beter voorbereid, schakelen veel horecazaken over op take-away. Om ook tijdens de tweede coronagolf de aandacht van hun klanten te behouden, hebben een aantal zaken de take-away uitgebreid met een spaarprogramma. 

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
27 oktober 2020
LOYALTY PROGRAM
CASE

Sparen in de horeca

Tijdens afgelopen persconferentie hakte premier Rutte de knoop opnieuw door om de horeca te sluiten. Dit keer beter voorbereid, schakelen veel horecazaken over op take-away. Om ook tijdens de tweede coronagolf de aandacht van hun klanten te behouden, hebben een aantal zaken de take-away uitgebreid met een spaarprogramma. 

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Spaaractie
Horecazaken
B2C
Nederland
2020

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Geschenken
Kaart
Eten en drinken
Actief
Horecazaken
Horecazaken
Tijdens afgelopen persconferentie hakte premier Rutte de knoop opnieuw door om de horeca te sluiten. Dit keer beter voorbereid, schakelen veel horecazaken over op take-away. Om ook tijdens de tweede coronagolf de aandacht van hun klanten te behouden, hebben een aantal zaken de take-away uitgebreid met een spaarprogramma. 

Bij Guusjes

Bij Guusjes is een eetcafé in Utrecht. Zij hebben tijdens de tweede golf een take-away bingo ontwikkeld. Op de bingokaart staan maaltijden die klanten bij het café kunnen afhalen. Wanneer klanten dit doen, wordt er een stempel gezet. Wanneer klanten een rij vol hebben gespaard, krijgen zij een gratis kop koffie en wanneer de kaart vol is, mogen zij een gratis pizza kiezen.

 

De Hemel, De Pelgrim, In de Kazerne & Hotel Credible

De Hemel, De Pelgrim, In de Kazerne en Hotel Credible zijn gezamenlijk een spaaractie gestart in Nijmegen. Klanten met een stempelkaart ontvangen bij elke bestelling bij één van de restaurants een stempel. Bij een volle stempelkaart mag de klant een gratis hoofdgerecht uitkiezen.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.