Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Uitgelicht

Recente artikelen

Uitgelicht

LOYALTY PROGRAM

CASE

19 maart 2024

De lente Fever begint

Leden van de Fever Club kunnen punten sparen voor korting van de verschillende belevingen van het evenementenplatform.

LOYALTY PROGRAM

CASE

19 maart 2024

De lente Fever begint

Leden van de Fever Club kunnen punten sparen voor korting van de verschillende belevingen van het evenementenplatform.

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

29 juni 2022

Bedrijfscommunicatie: hoe persoonlijk mag het worden?

In 2021 heeft het platform MoEngage een onderzoek uitgevoerd onder 1.000 consumenten, verdeeld over Duitsland, Canada, de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk. Het onderzoek

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

29 juni 2022

Bedrijfscommunicatie: hoe persoonlijk mag het worden?

In 2021 heeft het platform MoEngage een onderzoek uitgevoerd onder 1.000 consumenten, verdeeld over Duitsland, Canada, de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk. Het onderzoek

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

29 februari 2024

Videomarketing in 2024

Zowel videomarketing als personalisatie zijn in 2024 belangrijke manieren om klantloyaliteit te stimuleren.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

29 februari 2024

Videomarketing in 2024

Zowel videomarketing als personalisatie zijn in 2024 belangrijke manieren om klantloyaliteit te stimuleren.

Het laatste loyalty marketing nieuws elke maand in je inbox?

Het laatste loyalty marketing nieuws elke maand in je inbox?

Recente artikelen

Meest recente artikelen

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

16 januari 2021

Gepersonaliseerde mails? Check!

Een volle inbox is voor velen een bekend fenomeen. De aandacht trekken met een mailtje is daarom nog een hele uitdaging voor veel organisaties. Personalisatie

LOYALTY INSIGHT

MARKTCIJFERS

16 januari 2021

Gepersonaliseerde mails? Check!

Een volle inbox is voor velen een bekend fenomeen. De aandacht trekken met een mailtje is daarom nog een hele uitdaging voor veel organisaties. Personalisatie
Succesvol implementeren van loyaliteitsprogramma’s

LOYALTY STRATEGY

THEORIEËN

30 november 2011

Succesvol implementeren van loyaliteitsprogramma’s

Loyaliteit in opkomende markten Succesvol implementeren van loyaliteitsprogramma’s in opkomende markten wie wil dat nou niet? In vergelijking met consumenten in ontwikkelde markten, zijn consumenten in
Succesvol implementeren van loyaliteitsprogramma’s

LOYALTY STRATEGY

THEORIEËN

30 november 2011

Succesvol implementeren van loyaliteitsprogramma’s

Loyaliteit in opkomende markten Succesvol implementeren van loyaliteitsprogramma’s in opkomende markten wie wil dat nou niet? In vergelijking met consumenten in ontwikkelde markten, zijn consumenten in

LOYALTY PROGRAM

CASE

26 februari 2024

Hier kan het: sparen voor een groenere toekomst!

Supermarktketen Colruyt gebruikt haar spaarprogramma voor hun ambitieuze missie: met ‘Xtra’ sparen deelnemers mee richting duurzame doelen.

LOYALTY PROGRAM

CASE

26 februari 2024

Hier kan het: sparen voor een groenere toekomst!

Supermarktketen Colruyt gebruikt haar spaarprogramma voor hun ambitieuze missie: met ‘Xtra’ sparen deelnemers mee richting duurzame doelen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

31 januari 2024

Wees er als eerste bij!

Trouwe klanten van modemerk Suspicous Antwerp ontvangen eerder toegang tot nieuwe collecties.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

31 januari 2024

Wees er als eerste bij!

Trouwe klanten van modemerk Suspicous Antwerp ontvangen eerder toegang tot nieuwe collecties.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

31 januari 2024

Integriteit als bewaker van kwaliteit

Bij het ontwerpen van een geschikt loyaliteitsprogramma is het ook belangrijk om stil te staan bij een aantal ethische vraagstukken.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

31 januari 2024

Integriteit als bewaker van kwaliteit

Bij het ontwerpen van een geschikt loyaliteitsprogramma is het ook belangrijk om stil te staan bij een aantal ethische vraagstukken.

LOYALTY STRATEGY

BOOK REVIEWS

9 februari 2018

The participation game

Klanten bepalen steeds meer zelf welke advertenties en reclames ze voorbij zien komen en waar ze aandacht aan schenken. Daarbij worden ze ook nog eens

LOYALTY STRATEGY

BOOK REVIEWS

9 februari 2018

The participation game

Klanten bepalen steeds meer zelf welke advertenties en reclames ze voorbij zien komen en waar ze aandacht aan schenken. Daarbij worden ze ook nog eens

LOYALTY PROGRAM

CASE

31 januari 2024

Een goedgekeurd programma

Klanten van de Keurslager sparen bij alle bij de formule aangesloten slagerijen voor winkeltegoed en andere beloningen.

LOYALTY PROGRAM

CASE

31 januari 2024

Een goedgekeurd programma

Klanten van de Keurslager sparen bij alle bij de formule aangesloten slagerijen voor winkeltegoed en andere beloningen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 januari 2024

Bedankt voor een fair-tastisch jaar!

Fairtrade Nederland waardeert iedereen die afgelopen jaar heeft bij gedragen aan een ‘fair-tastisch’ jaar.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 januari 2024

Bedankt voor een fair-tastisch jaar!

Fairtrade Nederland waardeert iedereen die afgelopen jaar heeft bij gedragen aan een ‘fair-tastisch’ jaar.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

26 januari 2024

Yes we scan!

Een blik op de invloed van zelfscan kassasystemen op klantloyaliteit in het hedendaagse winkellandschap.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

26 januari 2024

Yes we scan!

Een blik op de invloed van zelfscan kassasystemen op klantloyaliteit in het hedendaagse winkellandschap.
Big Data Marketing

LOYALTY STRATEGY

BOOK REVIEWS

31 januari 2017

Big Data Marketing

‘Big Data’ was een van de keywords in 2016 en zal de komende jaren aan populariteit blijven groeien. Sinds de eeuwwisseling heeft er een exponentiele groei
Big Data Marketing

LOYALTY STRATEGY

BOOK REVIEWS

31 januari 2017

Big Data Marketing

‘Big Data’ was een van de keywords in 2016 en zal de komende jaren aan populariteit blijven groeien. Sinds de eeuwwisseling heeft er een exponentiele groei

LOYALTY PROGRAM

CASE

25 januari 2024

Dry Januari of niet: bij Gall en Gall zit je goed!

Met het Mijn Gall&Gall account sparen klanten voor verschillende kortingen en cadeaus bij de drankenspeciaalzaak!

LOYALTY PROGRAM

CASE

25 januari 2024

Dry Januari of niet: bij Gall en Gall zit je goed!

Met het Mijn Gall&Gall account sparen klanten voor verschillende kortingen en cadeaus bij de drankenspeciaalzaak!

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 december 2023

Bijna jarig!

Klanten van Sissy-Boy ontvangen in de aanloop naar hun verjaardag een cadeautje van het kledingmerk.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22 december 2023

Bijna jarig!

Klanten van Sissy-Boy ontvangen in de aanloop naar hun verjaardag een cadeautje van het kledingmerk.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.