Opnieuw aan de slag met Grammarly
Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.
Het grammaticasoftware bedrijf Grammarly ziet klanten niet graag vertrekken. Mocht dit onverhoopt toch gebeuren, ondernemen ze snel actie.
Bij Rituals wordt aandacht besteed aan de dag waarop je lid bent geworden van My Rituals!
Ziggo waardeert haar trouwe klanten. Middels een persoonlijk cadeau brengen ze dit tot uiting.
Door hun mail een dag later te sturen hoopt Schoenenmerk Sacha op te vallen tussen de vele verjaardagsmails.
(Haar)verzorgingswebsite Salontopper uit waardering richting haar klanten middels een feestelijk bericht op het moment dat zij een jaar geleden hun
ZO heeft voor klanten de gouden schoonmaaktip in huis. Met de speciale code kunnen klanten gratis de ‘forever fles’ toevoegen
MediaMarkt spreekt waardering uit richting haar clubleden. Bij hun 1-jarig jubileum ontvangen deelnemers namelijk een presentje van de elektronica winkel.
Pathé Thuis stuurt ‘slapende’ klanten een mooi aanbod. Met hun unieke code kunnen ze goedkoop hun volgende film kijken.
Wielerliefhebbers kwamen deze maand helemaal aan hun trekken bij Jumbo. Gespaarde punten waren namelijk in te wisselen voor heuse Tour-sokken!
Naïf, de online webshop die staat voor baby verzorging zonder schadelijke producten, spreekt op vaderdag waardering voor alle vaders uit.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.