
Servicekwaliteit en loyaliteit
Voor zijn onderzoek heeft Chao onderzocht in hoeverre vier onderdelen (personeel, operationele aspecten, goederen en uiterlijk) van geboden service van

Voor zijn onderzoek heeft Chao onderzocht in hoeverre vier onderdelen (personeel, operationele aspecten, goederen en uiterlijk) van geboden service van

Uit het onderzoek komt naar voren dat alleen het bieden van de mogelijkheid om deel te nemen aan een loyaliteitsprogramma

Gezamenlijk versus niet gezamenlijk Veel organisaties hebben consumenten aangemoedigd om deel te nemen aan gesponsorde programma’s. Het resultaat is dat

Respondenten bij verschillende typen retailers in de VS (zowel kleine zelfstandigen als nationale ketens, en binnen diverse branches) werden middels

Klantloyaliteit De mate van klantloyaliteit wordt bepaald door de waarde perceptie van de consument. De waarde perceptie van een klant

Gebruiksvriendelijke sites ‘Usability’ is een andere term voor de bruikbaarheid (use-ability) van een website. Hoeveel moeite moet je doen om

Tim Jones en Shirley F. Taylor (2007) proberen in hun onderzoek een antwoord te geven op de vraag hoeveel dimensies

Reiskwaliteit De kwaliteit van het product blijkt van grote waarde, ook binnen de reissector. De gepercipieerde kwaliteit van de reis

Een goede klachtafhandeling Rechtvaardigheid vormt de basis van een goede klachtafhandeling. Uit het onderzoek komt naar voren dat 60 tot

Een retailer gaat in eerste instantie over tot adoptie en implementatie van een loyaliteitsprogramma wegens één (of een combinatie van)
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.