Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

'Afhaal'-IKEA komt klanten tegemoet

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
16 april 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

'Afhaal'-IKEA komt klanten tegemoet

IKEA
IKEA
IKEA is opgericht in 1943 en heeft vestigingen over de hele wereld. Het concern richt zich op het verkopen van meubels tegen een zo laag mogelijke prijs, die vaak nog zelf in elkaar gezet moeten worden.
IKEA is opgericht in 1943 en heeft vestigingen over de hele wereld. Het concern richt zich op het verkopen van meubels tegen een zo laag mogelijke prijs, die vaak nog zelf in elkaar gezet moeten worden.
IKEA
IKEA
IKEA is opgericht in 1943 en heeft vestigingen over de hele wereld. Het concern richt zich op het verkopen van meubels tegen een zo laag mogelijke prijs, die vaak nog zelf in elkaar gezet moeten worden.
IKEA is opgericht in 1943 en heeft vestigingen over de hele wereld. Het concern richt zich op het verkopen van meubels tegen een zo laag mogelijke prijs, die vaak nog zelf in elkaar gezet moeten worden.

Meubelgigant IKEA ervaart ook de gevolgen van het Coronavirus en heeft alle vestigingen moeten sluiten. Het is voor klanten nog wel mogelijk om hun online bestellingen op te halen bij een vestiging in de buurt. Voor de klanten die IKEA op deze manier steunen, heeft het bedrijf een speciale actie bedacht. Zij ontvangen een kortingsbon die in de winkels besteed kan worden zodra deze weer open kunnen. Hiermee stimuleert IKEA het bezoek aan de fysieke winkels.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17-11-2025

Beste kortlopende loyaliteitsactie wereldwijd

Tesco, MAGNEDS en NeoDay combineerden fysieke kraskaarten met digitale beloningen, resulteerde in 2 miljoen spellen en 100.000 nieuwe app-downloads wereldwijd in slechts 3 maanden.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17-11-2025

Beste kortlopende loyaliteitsactie wereldwijd

Tesco, MAGNEDS en NeoDay combineerden fysieke kraskaarten met digitale beloningen, resulteerde in 2 miljoen spellen en 100.000 nieuwe app-downloads wereldwijd in slechts 3 maanden.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17-11-2025

Sephora versterkt klantloyaliteit met het Savings Event

Sephora laat met het Savings Event zien hoe exclusieve voordelen klanten snel in beweging krijgen. Deze actie maakt de band met het merk sterker doordat

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17-11-2025

Sephora versterkt klantloyaliteit met het Savings Event

Sephora laat met het Savings Event zien hoe exclusieve voordelen klanten snel in beweging krijgen. Deze actie maakt de band met het merk sterker doordat

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 oktober 2025

Beleef meer met Club Pathé

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.