Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

De Nationale Suikerchallenge

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
6 juni 2019
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

De Nationale Suikerchallenge

Diabetes Fonds
Diabetes Fonds
Het Diabetes Fonds is een Nederlandse stichting die zich actief inzet om diabetes en daardoor veroorzaakte complicaties te voorkomen en te genezen. Ook draagt het Diabetes Fonds bij aan een betere kwaliteit van leven voor mensen met diabetes.
Het Diabetes Fonds is een Nederlandse stichting die zich actief inzet om diabetes en daardoor veroorzaakte complicaties te voorkomen en te genezen. Ook draagt het Diabetes Fonds bij aan een betere kwaliteit van leven voor mensen met diabetes.
Diabetes Fonds
Diabetes Fonds
Het Diabetes Fonds is een Nederlandse stichting die zich actief inzet om diabetes en daardoor veroorzaakte complicaties te voorkomen en te genezen. Ook draagt het Diabetes Fonds bij aan een betere kwaliteit van leven voor mensen met diabetes.
Het Diabetes Fonds is een Nederlandse stichting die zich actief inzet om diabetes en daardoor veroorzaakte complicaties te voorkomen en te genezen. Ook draagt het Diabetes Fonds bij aan een betere kwaliteit van leven voor mensen met diabetes.

Deze week is de Nationale Suiker Challenge gestart, georganiseerd door het Diabetes Fonds. Ruim 30.000 Nederlanders doen mee aan de challenge. Het doel van de challenge is dat we bewust worden van de hoeveelheid suiker die we dagelijks binnenkrijgen.

Na inschrijving krijg je een magazine toegestuurd met allerlei leuke weetjes. Daarnaast krijg je elke dag een e-mail met een motiverende tekst, tips en recepten. Met de dagelijkse e-mails zorgt het Diabetes Fonds er voor dat je je nog meer betrokken voelt bij de challenge en het goede doel.

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.