Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Je huis is ZO schoongemaakt

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Lisanne Kooijmans
Lisanne Kooijmans
21 Augustus 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Je huis is ZO schoongemaakt

ZO
ZO
ZO is een webshop voor duurzame schoonmaakmiddelen. Ze hebben een schoonmaaksysteem ontwikkeld waarmee schoonmaken makkelijker, hygiënischer, voordeliger en duurzamer wordt. Ze bezorgen reinigingsconcentraat dat de klant zelf met water moet mixen. Hierdoor wordt er geen onnodig water vervoert.
ZO is een webshop voor duurzame schoonmaakmiddelen. Ze hebben een schoonmaaksysteem ontwikkeld waarmee schoonmaken makkelijker, hygiënischer, voordeliger en duurzamer wordt. Ze bezorgen reinigingsconcentraat dat de klant zelf met water moet mixen. Hierdoor wordt er geen onnodig water vervoert.
ZO
ZO
ZO is een webshop voor duurzame schoonmaakmiddelen. Ze hebben een schoonmaaksysteem ontwikkeld waarmee schoonmaken makkelijker, hygiënischer, voordeliger en duurzamer wordt. Ze bezorgen reinigingsconcentraat dat de klant zelf met water moet mixen. Hierdoor wordt er geen onnodig water vervoert.
ZO is een webshop voor duurzame schoonmaakmiddelen. Ze hebben een schoonmaaksysteem ontwikkeld waarmee schoonmaken makkelijker, hygiënischer, voordeliger en duurzamer wordt. Ze bezorgen reinigingsconcentraat dat de klant zelf met water moet mixen. Hierdoor wordt er geen onnodig water vervoert.

ZO verrast haar klanten met de gouden tip voor een schoon huis. Veel mensen zien op tegen schoonmaken en stellen het vaak uit. Er wordt pas schoongemaakt als het vuil zichtbaar is. Maar dan heb je vaak agressieve schoonmaakmiddelen nodig. Zo geeft aan dat schoonmaken een psychologische drempel heeft en dat zij de gouden tip hebben om deze drempel te verlagen. ZO heeft namelijk een fles die je neerzet op de plek waar je hem gebruikt.

 

 

Je kan ZO sanitair schoon bijvoorbeeld naast je shampooflessen en douchegel zetten. Hierdoor kan je na het douchen gelijk je cabine insprayen en laten drogen, hierdoor voorkom je kalk- en zeepaanslag. Maar niet alleen in de douche komt de fles goed van pas. ZO alles schoon zet je makkelijk op je bureau, hierdoor kan je aan het einde van je werkdag even je toetsenbord verschonen. Dit is namelijk een bron van bacteriën en vuil. Je kan een fles van ZO ook neerzetten in de keuken, garage of auto.

 

ZO heeft de flessen ontworpen dat deze een leven lang meegaan en bijgevuld kunnen worden. Op deze manier willen ze onnodig vervoer van spullen vermijden. De klant krijgt naast deze tips een korting op de ‘Forever bottles’ met levenslange garantie. Met deze mail wil ZO klanten stimuleren om hun duurzame schoonmaaksysteem te gebruiken en stappen zetten om hun ambitie ‘een schone plek voor iedereen, zonder dat we het milieu om zeep helpen’ te behalen.

 

 

Lisanne Kooijmans

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

4 november 2024

Parfumado’s cadeau voor twee

Deel een persoonlijke code, geef vrienden 50% korting en kies een eigen cadeau. Samen profiteren, dat is een win-win situatie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

4 november 2024

Parfumado’s cadeau voor twee

Deel een persoonlijke code, geef vrienden 50% korting en kies een eigen cadeau. Samen profiteren, dat is een win-win situatie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 september 2024

Een kilo bananen omdat we je missen

Lidl laat klanten die een tijdje geen boodschappen meer hebben gedaan bij de supermarkt weten dat ze gemist worden! Ze nodigen haar klanten uit om

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 september 2024

Een kilo bananen omdat we je missen

Lidl laat klanten die een tijdje geen boodschappen meer hebben gedaan bij de supermarkt weten dat ze gemist worden! Ze nodigen haar klanten uit om

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.