Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Hilde Luiten
Hilde Luiten
26 november 2024
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic
National Geographic
National Geographic is een tijdschrift dat is opgericht in 1888 door de National Geographic Society. Het tijdschrift staat bekend om zijn adembenemende fotografie, diepgaande onderzoeksjournalistiek en educatieve inhoud op het gebied van natuur en wetenschap tot cultuur en geschiedenis. Het tijdschrift wordt in Nederland uitgegeven door Hearst Netherlands, een mediabedrijf dat onderdeel uitmaakt van Hearst Communications.
National Geographic is een tijdschrift dat is opgericht in 1888 door de National Geographic Society. Het tijdschrift staat bekend om zijn adembenemende fotografie, diepgaande onderzoeksjournalistiek en educatieve inhoud op het gebied van natuur en wetenschap tot cultuur en geschiedenis. Het tijdschrift wordt in Nederland uitgegeven door Hearst Netherlands, een mediabedrijf dat onderdeel uitmaakt van Hearst Communications.
National Geographic
National Geographic
National Geographic is een tijdschrift dat is opgericht in 1888 door de National Geographic Society. Het tijdschrift staat bekend om zijn adembenemende fotografie, diepgaande onderzoeksjournalistiek en educatieve inhoud op het gebied van natuur en wetenschap tot cultuur en geschiedenis. Het tijdschrift wordt in Nederland uitgegeven door Hearst Netherlands, een mediabedrijf dat onderdeel uitmaakt van Hearst Communications.
National Geographic is een tijdschrift dat is opgericht in 1888 door de National Geographic Society. Het tijdschrift staat bekend om zijn adembenemende fotografie, diepgaande onderzoeksjournalistiek en educatieve inhoud op het gebied van natuur en wetenschap tot cultuur en geschiedenis. Het tijdschrift wordt in Nederland uitgegeven door Hearst Netherlands, een mediabedrijf dat onderdeel uitmaakt van Hearst Communications.

De National Geographic is voor velen niet onbekend. Dit tijdschrift, gepubliceerd door Hearst Netherlands, wordt maandelijks uitgegeven en bevat allerlei interessante artikelen en afbeeldingen op het gebied van wetenschap, cultuur, natuur, techniek en geschiedenis. Een abonnee van het tijdschrift ontvangt niet alleen maandelijks het tijdschrift, maar steunt ook het wetenschappelijk onderzoek van de National Geographic Society.
 
Wanneer een abonnee het abonnement stopzet maar wel zijn of haar e-mailadres heeft achtergelaten, ontvangt deze persoon na enige tijd een mail. In deze mail, met de titel ‘We missen je en zien je graag terug!’, wordt de oud-abonnee ervan op de hoogte gebracht dat het al even geleden is dat een tijdschrift is bezorgd. Daarbij benadrukt National Geographic dat ze de oud-abonnee graag terug zien. Door de warme boodschap in zowel de titel als de inleiding, hoopt National Geographic de oud-abonnee duidelijk te maken dat ze deze persoon hebben gewaardeerd als klant en hopen dat ze weer terugkeert.
 
Vervolgens wordt op overzichtelijke wijze duidelijk gemaakt welke voordelen de oud-abonnee zou hebben als deze weer een abonnement zou afsluiten. Daarbij wordt de nadruk gelegd op een flinke korting die alleen nu te verkrijgen is. Met deze tijdelijke korting hoopt National Geographic de oud-abonnee te overtuigen om snel te handelen en weer een abonnement af te sluiten.
 

Hilde Luiten

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

18 november 2024

Coolblue’s 'Albert Home': Een Speelse Terugslag naar Albert Heijn's Blue Home

Coolblue reageerde op de lancering van Albert Heijn’s ‘Blue Home’ keukenapparatenlijn met een creatieve zet. CEO Pieter Zwart introduceerde ‘Albert Home’, een slimme knipoog naar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

26 november 2024

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic is een tijdschrift vol wetenschap, natuur en cultuur. Via warme mails en aantrekkelijke kortingen moedigt het oud-abonnees aan om terug te keren.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.