Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Hilde Luiten
Hilde Luiten
26 november 2024
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

National Geographic ziet haar abonnees graag terug!

National Geographic
National Geographic
National Geographic is een tijdschrift dat is opgericht in 1888 door de National Geographic Society. Het tijdschrift staat bekend om zijn adembenemende fotografie, diepgaande onderzoeksjournalistiek en educatieve inhoud op het gebied van natuur en wetenschap tot cultuur en geschiedenis. Het tijdschrift wordt in Nederland uitgegeven door Hearst Netherlands, een mediabedrijf dat onderdeel uitmaakt van Hearst Communications.
National Geographic is een tijdschrift dat is opgericht in 1888 door de National Geographic Society. Het tijdschrift staat bekend om zijn adembenemende fotografie, diepgaande onderzoeksjournalistiek en educatieve inhoud op het gebied van natuur en wetenschap tot cultuur en geschiedenis. Het tijdschrift wordt in Nederland uitgegeven door Hearst Netherlands, een mediabedrijf dat onderdeel uitmaakt van Hearst Communications.
National Geographic
National Geographic
National Geographic is een tijdschrift dat is opgericht in 1888 door de National Geographic Society. Het tijdschrift staat bekend om zijn adembenemende fotografie, diepgaande onderzoeksjournalistiek en educatieve inhoud op het gebied van natuur en wetenschap tot cultuur en geschiedenis. Het tijdschrift wordt in Nederland uitgegeven door Hearst Netherlands, een mediabedrijf dat onderdeel uitmaakt van Hearst Communications.
National Geographic is een tijdschrift dat is opgericht in 1888 door de National Geographic Society. Het tijdschrift staat bekend om zijn adembenemende fotografie, diepgaande onderzoeksjournalistiek en educatieve inhoud op het gebied van natuur en wetenschap tot cultuur en geschiedenis. Het tijdschrift wordt in Nederland uitgegeven door Hearst Netherlands, een mediabedrijf dat onderdeel uitmaakt van Hearst Communications.

De National Geographic is voor velen niet onbekend. Dit tijdschrift, gepubliceerd door Hearst Netherlands, wordt maandelijks uitgegeven en bevat allerlei interessante artikelen en afbeeldingen op het gebied van wetenschap, cultuur, natuur, techniek en geschiedenis. Een abonnee van het tijdschrift ontvangt niet alleen maandelijks het tijdschrift, maar steunt ook het wetenschappelijk onderzoek van de National Geographic Society.
 
Wanneer een abonnee het abonnement stopzet maar wel zijn of haar e-mailadres heeft achtergelaten, ontvangt deze persoon na enige tijd een mail. In deze mail, met de titel ‘We missen je en zien je graag terug!’, wordt de oud-abonnee ervan op de hoogte gebracht dat het al even geleden is dat een tijdschrift is bezorgd. Daarbij benadrukt National Geographic dat ze de oud-abonnee graag terug zien. Door de warme boodschap in zowel de titel als de inleiding, hoopt National Geographic de oud-abonnee duidelijk te maken dat ze deze persoon hebben gewaardeerd als klant en hopen dat ze weer terugkeert.
 
Vervolgens wordt op overzichtelijke wijze duidelijk gemaakt welke voordelen de oud-abonnee zou hebben als deze weer een abonnement zou afsluiten. Daarbij wordt de nadruk gelegd op een flinke korting die alleen nu te verkrijgen is. Met deze tijdelijke korting hoopt National Geographic de oud-abonnee te overtuigen om snel te handelen en weer een abonnement af te sluiten.
 

Hilde Luiten

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 mei 2025

Loop jezelf naar Premium – AdiClub en Strava bundelen krachten

AdiClub-leden kunnen hun loyaliteitspunten nu inzetten voor gratis toegang tot Strava Premium – een sterk partnerschap dat community, beweging en merkloyaliteit op een effectieve manier

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

29 mei 2025

Een persoonlijk gebaar als blijk van waardering

Met een tijdelijke actie voor gratis personalisatie laat Saywhat Bottles zien dat persoonlijk geven centraal staat én beloont ze de loyaliteit van haar klanten op

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

10 april 2025

Niet de 4-Daagse, maar de Bol 7-Daagse

De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote populariteit vindt deze campagne nu

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.