De National Geographic is voor velen niet onbekend. Dit tijdschrift, gepubliceerd door Hearst Netherlands, wordt maandelijks uitgegeven en bevat allerlei interessante artikelen en afbeeldingen op het gebied van wetenschap, cultuur, natuur, techniek en geschiedenis. Een abonnee van het tijdschrift ontvangt niet alleen maandelijks het tijdschrift, maar steunt ook het wetenschappelijk onderzoek van de National Geographic Society.
Wanneer een abonnee het abonnement stopzet maar wel zijn of haar e-mailadres heeft achtergelaten, ontvangt deze persoon na enige tijd een mail. In deze mail, met de titel ‘We missen je en zien je graag terug!’, wordt de oud-abonnee ervan op de hoogte gebracht dat het al even geleden is dat een tijdschrift is bezorgd. Daarbij benadrukt National Geographic dat ze de oud-abonnee graag terug zien. Door de warme boodschap in zowel de titel als de inleiding, hoopt National Geographic de oud-abonnee duidelijk te maken dat ze deze persoon hebben gewaardeerd als klant en hopen dat ze weer terugkeert.
Vervolgens wordt op overzichtelijke wijze duidelijk gemaakt welke voordelen de oud-abonnee zou hebben als deze weer een abonnement zou afsluiten. Daarbij wordt de nadruk gelegd op een flinke korting die alleen nu te verkrijgen is. Met deze tijdelijke korting hoopt National Geographic de oud-abonnee te overtuigen om snel te handelen en weer een abonnement af te sluiten.
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.