Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Vier de schoonheid van alle moeders

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Lisanne Kooijmans
Lisanne Kooijmans
11 Mei 2023
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Vier de schoonheid van alle moeders

VIVEH
VIVEH
VIVEH is een kledingmerk opgericht in 2023 door Vivian Hoorn. VIVEH staat voor zelfliefde. Het merk wil vrouwen aanmoedigen om de schoonheid in zichzelf te herkennen. VIVEH focust op persoonlijkheid en het complimenteren van de natuurlijke schoonheid van een vrouw.
VIVEH is een kledingmerk opgericht in 2023 door Vivian Hoorn. VIVEH staat voor zelfliefde. Het merk wil vrouwen aanmoedigen om de schoonheid in zichzelf te herkennen. VIVEH focust op persoonlijkheid en het complimenteren van de natuurlijke schoonheid van een vrouw.
VIVEH
VIVEH
VIVEH is een kledingmerk opgericht in 2023 door Vivian Hoorn. VIVEH staat voor zelfliefde. Het merk wil vrouwen aanmoedigen om de schoonheid in zichzelf te herkennen. VIVEH focust op persoonlijkheid en het complimenteren van de natuurlijke schoonheid van een vrouw.
VIVEH is een kledingmerk opgericht in 2023 door Vivian Hoorn. VIVEH staat voor zelfliefde. Het merk wil vrouwen aanmoedigen om de schoonheid in zichzelf te herkennen. VIVEH focust op persoonlijkheid en het complimenteren van de natuurlijke schoonheid van een vrouw.

14 mei 2023 is het moederdag en VIVEH heeft deze gelegenheid aangegrepen om alle moeders en verzorgers te vieren. Ze vinden aangezien deze rol veel liefde en onbaatzuchtigheid vereist, vind het kledingmerk dat moeders of andere personen die deze rol vervullen het verdienen om in het zonnetje gezet worden. Met het aanbieden van gratis wereldwijde verzending bieden ze de kans om het perfecte cadeau voor de moeder/moederfiguur te vinden.

 

In een opvolgende mail biedt VIVEH inspiratieartikelen voor Moederdag cadeaus. Op deze manier wil VIVEH samen alle moeders van deze wereld vieren.

Lisanne Kooijmans

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 oktober 2024

De win-back van JBL

JBL moedigt klanten aan een nieuwe aankoop voor een betere geluidservaring te doen, met korting en de boodschap ‘We missen je’.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

4 november 2024

Parfumado’s cadeau voor twee

Deel een persoonlijke code, geef vrienden 50% korting en kies een eigen cadeau. Samen profiteren, dat is een win-win situatie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

4 november 2024

Parfumado’s cadeau voor twee

Deel een persoonlijke code, geef vrienden 50% korting en kies een eigen cadeau. Samen profiteren, dat is een win-win situatie.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 september 2024

Een kilo bananen omdat we je missen

Lidl laat klanten die een tijdje geen boodschappen meer hebben gedaan bij de supermarkt weten dat ze gemist worden! Ze nodigen haar klanten uit om

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

24 september 2024

Een kilo bananen omdat we je missen

Lidl laat klanten die een tijdje geen boodschappen meer hebben gedaan bij de supermarkt weten dat ze gemist worden! Ze nodigen haar klanten uit om

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.