Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

We willen je terug

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
21 januari 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

We willen je terug

CJP
CJP
Het Cultureel Jongeren Paspoort (CJP) is een jongerenpas die ten goede komt aan de bevordering van cultuur. Een CJP pas geeft je korting op kunst en cultuur. Voor een CJP pas moet je tussen de 18 en 30 jaar oud zijn.
Het Cultureel Jongeren Paspoort (CJP) is een jongerenpas die ten goede komt aan de bevordering van cultuur. Een CJP pas geeft je korting op kunst en cultuur. Voor een CJP pas moet je tussen de 18 en 30 jaar oud zijn.
CJP
CJP
Het Cultureel Jongeren Paspoort (CJP) is een jongerenpas die ten goede komt aan de bevordering van cultuur. Een CJP pas geeft je korting op kunst en cultuur. Voor een CJP pas moet je tussen de 18 en 30 jaar oud zijn.
Het Cultureel Jongeren Paspoort (CJP) is een jongerenpas die ten goede komt aan de bevordering van cultuur. Een CJP pas geeft je korting op kunst en cultuur. Voor een CJP pas moet je tussen de 18 en 30 jaar oud zijn.

Heb je onlangs je CJP opgezegd? Dan is de kans groot dat je een e-mail ontvangt dat je CJP je terug wilt. Om je over te halen geeft het bedrijf je 5 euro korting als je terugkomt. Dat is nou een goed voorbeeld van een win-back campagne.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.