Bij supermarktketen Hoogvliet krijgen houders van de Hoogvliet klantenkaart op twee manieren voordelen: zij kopen spaarpunten die met de tijd in waarde vermeerderen en krijgen extra voordeel op de lopende spaaracties.
Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Sparen
De klanten kopen bij de kassa punten ter waarde van 1 eurocent. Deze kosten worden opgeteld bij het saldo van de kassabon. Bij de kassa boekt de caissière de spaarpunten bij door het scannen van de Hoogvliet Klantenkaart. De klant ziet een overzicht van het puntensaldo op de kassabon. De spaarpunten die de klant koopt, worden na verloop van tijd meer waard. De kaarthouder ontvangt van Hoogvliet 6% premie over de opgenomen punten. De klant kan op de website van Hoogvliet zien hoeveel de spaarpunten waard zijn door middel van een rekenmodel.
Verzilveren
Het opnemen van de gespaarde punten kan eveneens bij de kassa. Het aantal punten wordt in cash uitgekeerd met de premie van 6% of de boodschappen kunnen ermee worden betaald. De punten kunnen allemaal tegelijk of voor een gedeelte worden opgenomen.
Voordelen
Daarnaast biedt de Hoogvliet Klantenkaart extra korting op lopende spaaracties. Bij elke 10 euro aan boodschappen ontvangt de klant een spaarzegel. Bij een volle spaarkaart van 15 zegels kan er met bijbetaling een keuze worden gemaakt uit het geselecteerde assortiment. Indien de klant afrekent met de klantenkaart, ontvangt hij of zij extra korting.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.