Hoe kan ik je helpen?
Sinds enkele jaren vallen hebben chatbots hun opmars gemaakt als onderdeel van de klantenservice van veel bedrijven. Hoe dragen deze
Sinds enkele jaren vallen hebben chatbots hun opmars gemaakt als onderdeel van de klantenservice van veel bedrijven. Hoe dragen deze
Zowel videomarketing als personalisatie zijn in 2024 belangrijke manieren om klantloyaliteit te stimuleren.
Tegenwoordig zijn influencers niet meer weg te denken uit de strategie van veel bedrijven. Hebben deze celebrities ook een impact
Fouten maken is menselijk en niet volledig te voorkomen. Als organisatie kun je hier zelfs je voordeel mee doen. Tim
Loyaliteitsprogramma’s kunnen een belangrijke rol spelen in het herstellen van het vertrouwen van de consument.
Is er een relatie tussen loyaliteit en het gevoel dat je geluk gaat hebben? Volgens onderzoek in ieder geval wel!
Veel loyaliteitsprogramma’s zijn nog niet ingesteld op de nieuwe generatie consumenten: Gen-Z. Wij zetten een aantal effectieve strategieën op een
Verschillende factoren zijn bepalend voor het succes van een loyaliteitsprogramma. Aan de hand van wetenschappelijk onderzoek lichten we de belangrijkste
Het hebben van een religieuze achtergrond en waarde hechten aan mens en maatschappij worden vaak hand in hand gezien.
Het principe van wederkerigheid is een goede tool om gewenst consumentengedrag te sturen. Ook in loyaliteitsprogramma’s kan deze tool een
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.