Britse wensen voor loyaliteitsprogramma’s
Sinds 2018 voert Mando-Connect in samenwerking met YouGov onderzoek uit over loyaliteitsprogramma’s in Groot-Britannië. In 2022 is hier de derde
Sinds 2018 voert Mando-Connect in samenwerking met YouGov onderzoek uit over loyaliteitsprogramma’s in Groot-Britannië. In 2022 is hier de derde
Een volle inbox is voor velen een bekend fenomeen. De aandacht trekken met een mailtje is daarom nog een hele
Klik op onderstaande afbeelding om de gehele infographic te bekijken. d
Blijf klanten verrassen Om klanten tevreden te houden, dienen bedrijven continu te zoeken naar mogelijkheden om de verwachtingen van klanten
Nog te vaak wordt de startpagina van een online retailer gebruikt als een traditionele etalage van een fysieke winkel, waar
Klik op de afbeelding om de infographic volledig te bekijken.
Bedrijven dienen keuzes te maken bij het gebruik van data, analyses en technologie die wordt ingezet om consumenten persoonlijk te
Zo blijkt uit onderstaande infographic dat 7 op de 10 respondenten niet snel een herhaalaankoop doen na een slechte bezorgervaring.
Onderstaande infographic laat zien welke waarde welkomstmails kunnen hebben en welke rol personalisatie hierin speelt. Klik op onderstaande afbeelding om
Onderstaande infographic geeft in concrete aantallen weer waarom een goede klantervaring belangrijk is. Daarnaast wordt er een praktijkvoorbeeld gegeven en
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events