In gesprek met Google’s data strateeg
Hoe kunnen merken meer gepersonaliseerde ervaringen bieden? In het onderzoek van Neil Hoyne kwamen interessante inzichten naar voren. Consumenten waren
Hoe kunnen merken meer gepersonaliseerde ervaringen bieden? In het onderzoek van Neil Hoyne kwamen interessante inzichten naar voren. Consumenten waren
Wat is een NFT? Een NFT is, kort gezegd, een uniek bestand dat staat opgeslagen op een digitaal kasboek. Dit
Wat zijn betaalde loyaliteitsprogramma’s? Op het eerste gezicht verschilt een betaald loyaliteitsprogramma niet zoveel met een traditionele variant. Het verschil
1. Sluit de identiteit nog goed aan? Voordat een organisatie aan de klantloyaliteit wil werken, dient het eerst stil te
Twee van deze voorbeelden zijn de loyaliteitsprogramma’s van Beer Hawk en The Chivery. Het eerste is gebaseerd op het earn
‘The Loyalty Loop’ Het belang van loyale klanten mag niet onderschat worden. Zij vertrouwen op jouw bedrijf, doen meer aankopen
Om een succesvol loyalty app aan te bieden heeft de app de volgende functies nodig: Dergelijke apps hebben een aantrekkelijke
Gebrek aan beloningen Bedrijven moeten beloningen bieden die verder gaan dan hun eigen producten en diensten. Wanneer een luchtvaartmaatschappij miles aanbiedt
Biertegoed van Heineken Het loyaliteitsprogramma van Heineken gaat stoppen. Biertegoed stopt op 1 januari 2020. Heineken geeft als reden: Het
De luchtvaartcombinatie Air-France KLM en de hotelketen AccorHotels intensiveren hun samenwerking. Dit doen zij door het bundelen van hun loyaliteitsprogramma’s.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events