
Van Betaald naar Gratis: de case van Zalando
Zalando maakt de overstap van een betaald naar een gratis loyaliteitsprogramma, wat invloed heeft op klantbetrokkenheid en loyaliteit.
Zalando maakt de overstap van een betaald naar een gratis loyaliteitsprogramma, wat invloed heeft op klantbetrokkenheid en loyaliteit.
Parasociale relaties zorgen voor emotionele verbondenheid en versterken merkloyaliteit via influencers en andere mediapersonages.
Würth laat zien hoe klantloyaliteit wordt versterkt met een toegankelijk spaarprogramma, zowel digitaal als op papier, dat vakmensen beloont voor
Het belang van het stimuleren van puntinwisselingen voor langdurige klantloyaliteit en betrokkenheid.
Wat maakt een loyaliteitsprogramma voor installateurs echt waardevol en aantrekkelijk?
Communicatie kan een loyaliteitsprogramma maken of breken. Ontdek hoe effectieve communicatie klanten blijvend kan binden en merkloyaliteit kan versterken.
De verschillende generaties op de arbeidsmarkt vragen om een flexibel inzetbaar benefitspakket, bovenop de bestaande arbeidsvoorwaarden. Alleo biedt hiervoor een
De rol van emoties en plaatsgebondenheid in het creëren van langdurige loyaliteit bij festivalbezoekers
Ontdek hoe groene loyaliteitsprogramma’s bedrijven helpen duurzaamheid te omarmen, klantloyaliteit te versterken en tegelijkertijd winst te genereren. Duurzaam ondernemen wordt
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.