
Gamification bij KFC met Rewards Arcade
KFC pakt loyaliteit net iets anders aan. Met de KFC Rewards Arcade draait het niet langer om sparen, maar om

KFC pakt loyaliteit net iets anders aan. Met de KFC Rewards Arcade draait het niet langer om sparen, maar om

Tesco lanceert Clubcard Challenges: een vernieuwende, gepersonaliseerde uitbreiding van haar loyaliteitsprogramma waarmee klanten via uitdagingen extra punten verdienen en actief

PADI Club biedt duikers een duikcommunity en voordelen, zoals kortingen op cursussen en materiaal, en draagt bij aan oceaanbescherming.

Met het loyaliteitsprogramma van Club Pathé, spaar je (ook) deze herfst voor gratis popcorn in de Club Pathé app.

DPG Media biedt studenten gratis toegang tot al haar nieuwsmerken, zodat ze mediawijs worden én vroeg vertrouwd raken met de

Veel loyaliteitsprogramma’s bereiken vooral de meest actieve klanten, maar missen daarmee een groot deel van hun doelgroep. Onderzoek uit de

Twijfel na een aankoop lijkt een risico, maar is juist hét moment om loyaliteit te versterken. Dit artikel laat zien

Alpine activeert op 130 festivals met interactieve stands en Alpine Tune party earplugs, versterkt de merkbeleving en creëert wereldwijd loyale


Tegenwoordig heeft ALSO Nederland met de Bonus Club een spaarsysteem opgezet dat zakelijke klanten beloont voor hun aankopen in de
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.