Een supersnel programma!
Eurostar voegt met het nieuwe ‘Club Eurostar’ programma een nieuwe dimensie toe aan de ervaring van haar reizigers.
Eurostar voegt met het nieuwe ‘Club Eurostar’ programma een nieuwe dimensie toe aan de ervaring van haar reizigers.
Zowel videomarketing als personalisatie zijn in 2024 belangrijke manieren om klantloyaliteit te stimuleren.
Tegenwoordig zijn influencers niet meer weg te denken uit de strategie van veel bedrijven. Hebben deze celebrities ook een impact
Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.
Leden van de Lucardi Member Club ontvangen met Valentijn een extra cadeautje van het bekende juweliersmerk.
Extra voordelen tijdens het shoppen? Deelnemers aan het voordeelprogramma van C&A hebben een streepje voor.
Supermarktketen Colruyt gebruikt haar spaarprogramma voor hun ambitieuze missie: met ‘Xtra’ sparen deelnemers mee richting duurzame doelen.
Klanten van de Keurslager sparen bij alle bij de formule aangesloten slagerijen voor winkeltegoed en andere beloningen.
Trouwe klanten van modemerk Suspicous Antwerp ontvangen eerder toegang tot nieuwe collecties.
Bij het ontwerpen van een geschikt loyaliteitsprogramma is het ook belangrijk om stil te staan bij een aantal ethische vraagstukken.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.