
Van Betaald naar Gratis: de case van Zalando
Zalando maakt de overstap van een betaald naar een gratis loyaliteitsprogramma, wat invloed heeft op klantbetrokkenheid en loyaliteit.
Zalando maakt de overstap van een betaald naar een gratis loyaliteitsprogramma, wat invloed heeft op klantbetrokkenheid en loyaliteit.
Parasociale relaties zorgen voor emotionele verbondenheid en versterken merkloyaliteit via influencers en andere mediapersonages.
Michael Porter, een van de meest invloedrijke denkers op het gebied van concurrentiestrategieën, laat zien hoe bedrijven loyaliteit kunnen opbouwen
De Bol 7-Daagse is een terugkerend succes waarmee Bol klanten verleidt met exclusieve deals en tijdelijke aanbiedingen. Door de grote
Frontier Airlines speelt in op het gewijzigde bagagebeleid van Southwest met een gerichte en strategische marketing actie.
Microsoft versterkt de loyaliteit van werknemers door hen te belonen met Impact Awards, die zowel financiële bonussen als publieke erkenning
Het belang van het stimuleren van puntinwisselingen voor langdurige klantloyaliteit en betrokkenheid.
Hoe merken duurzame klantloyaliteit kunnen opbouwen door strategisch in te zetten op beloningen, interactie en vertrouwen
Met het nieuwe niveau binnen Flying Blue wordt sneller gespaard, profiteren leden van extra privileges en worden reiservaringen naar een
Het “Bring it Back”-programma van LUSH moedigt klanten aan om lege verpakkingen in te leveren, wat afval vermindert en duurzaamheid
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.