
Entschuldigung: Pink Gellac verrast met korting!
Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een
Pink Gellac speelt op een grappige manier in op een onverwachte fout door een excuusmail te sturen, compleet met een
Het Wereld Natuur Fonds (WWF) speelt in op Blue Monday met een slimme, humoristische inhaker die de band met haar
TrainMore heeft een slimme manier gevonden om de loyaliteit van haar leden te versterken. Door een beloningssysteem per bezoek aan
Hoe klanttevredenheid, netwerkkwaliteit en technologische innovaties bijdragen aan het bevorderen van loyaliteit in de telecomindustrie.
Eenvoudig, direct en gericht op meer klantvoordeel
Hoog Catharijne Premium biedt exclusieve kortingen, gepersonaliseerde aanbiedingen en prijstrekkingen. Scan bonnen in de app, ontvang beloningen en maak je
De rol van geavanceerde technologieën in het versterken van klantloyaliteit
Ontdek hoe groene loyaliteitsprogramma’s bedrijven helpen duurzaamheid te omarmen, klantloyaliteit te versterken en tegelijkertijd winst te genereren. Duurzaam ondernemen wordt
Werken loyaliteitsprogramma’s echt? Dit artikel onderzoekt de effectiviteit van loyaliteitsprogramma’s, met focus op klantloyaliteit, psychologische factoren en de financiële voordelen
The Bank of America biedt haar leden een goed aanbod door middel van refunds op hun dagelijkse aankopen!
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.