
Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes
Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een
Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een
In 2021 heeft het platform MoEngage een onderzoek uitgevoerd onder 1.000 consumenten, verdeeld over Duitsland, Canada, de Verenigde Staten en
Loyaliteitsprogramma’s zijn een van de beste manieren om klanten aan te trekken, te binden en te behouden. Er zijn vele
Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten
VodafoneZiggo heeft met hun gemeenschappelijke voordeelprogramma haar prioriteiten goed op orde. De klant wordt namelijk flink in het zonnetje gezet
Ontvang een aandeel wanneer je lid wordt van de Seabass Club, het nieuwe loyaliteitsprogramma van Seabass!
Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit
Onlangs heeft vliegmaatschappij American Airlines haar loyaliteitsprogramma genaamd AAdvantage opgefrist door de ‘Loyalty Points’ te introduceren. Dit programma biedt klanten
Jaarlijks wordt het for love or money-onderzoek uitgevoerd. Hierbij wordt gekeken naar de effecten van een loyaliteitsprogramma op de merkbeleving
Misschien staat deze verjaardag (nog) niet rood omcirkelt in jouw kalender: de verjaardag van jouw huisdier. Bij Welkoop in ieder
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events