HelloFresh kookt in 2022 graag weer met je verder
HelloFresh viert het begin van het nieuwe jaar met een bijzondere actie voor oud-abonnees. Door oud-abonnees 50% én 3x 25%
HelloFresh viert het begin van het nieuwe jaar met een bijzondere actie voor oud-abonnees. Door oud-abonnees 50% én 3x 25%
&C Magazine had een bijzondere actie op de langste dag van het jaar. Om het begin van de zomer te
De publieke omroepen zijn voor een groot deel afhankelijk van leden. Wanneer een lid van KRO-NCRV opzegt, wordt er contact
Center Parcs ziet haar bezoekers graag nog eens terugkomen en stuurt hen daarom een persoonlijk mailtje. Hierin bedankt Center Parcs
Het Cultureel Jongeren Paspoort (CJP) is een jongerenpas die ten goede komt aan de bevordering van cultuur. Een CJP pas
Zalando stuurt haar klanten een e-mail wanneer het twee jaar geleden is dat zij voor het eerst een bestelling hebben geplaatst.
Ben je member bij Hunkemöller en heb je al een tijdje niks meer besteld? Dan krijg je een e-mail van
Als je een tijdje als member niet meer hebt gewinkeld bij Levi’s, dan krijg je een mailtje waarin je wordt
Om klanten terug te winnen stuurt Ben oud klanten een email. Hierin geven ze verschillende redenen om weer klant te
Als je ooit eten hebt besteld bij Foodora en dit lange tijd niet meer gedaan hebt, dan stuurt Foodora je
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events