
Samen uit, samen thuis met Pathé
Pathé Thuis stuurt ‘slapende’ klanten een mooi aanbod. Met hun unieke code kunnen ze goedkoop hun volgende film kijken.
Pathé Thuis stuurt ‘slapende’ klanten een mooi aanbod. Met hun unieke code kunnen ze goedkoop hun volgende film kijken.
De Online Drogist stuurt aan haar klanten, die al een tijd niet actief zijn geweest op de website of al
Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar
‘Vind je ons nog leuk?’ is de vraag die Greetz stelt aan ‘oude geliefden’; klanten die een tijd geleden een
HelloFresh viert het begin van het nieuwe jaar met een bijzondere actie voor oud-abonnees. Door oud-abonnees 50% én 3x 25%
&C Magazine had een bijzondere actie op de langste dag van het jaar. Om het begin van de zomer te
De publieke omroepen zijn voor een groot deel afhankelijk van leden. Wanneer een lid van KRO-NCRV opzegt, wordt er contact
Center Parcs ziet haar bezoekers graag nog eens terugkomen en stuurt hen daarom een persoonlijk mailtje. Hierin bedankt Center Parcs
Het Cultureel Jongeren Paspoort (CJP) is een jongerenpas die ten goede komt aan de bevordering van cultuur. Een CJP pas
Zalando stuurt haar klanten een e-mail wanneer het twee jaar geleden is dat zij voor het eerst een bestelling hebben geplaatst.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.