
Geef jij Asos een nieuwe kans?
Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar
Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar
‘Vind je ons nog leuk?’ is de vraag die Greetz stelt aan ‘oude geliefden’; klanten die een tijd geleden een
HelloFresh viert het begin van het nieuwe jaar met een bijzondere actie voor oud-abonnees. Door oud-abonnees 50% én 3x 25%
&C Magazine had een bijzondere actie op de langste dag van het jaar. Om het begin van de zomer te
De publieke omroepen zijn voor een groot deel afhankelijk van leden. Wanneer een lid van KRO-NCRV opzegt, wordt er contact
Center Parcs ziet haar bezoekers graag nog eens terugkomen en stuurt hen daarom een persoonlijk mailtje. Hierin bedankt Center Parcs
Het Cultureel Jongeren Paspoort (CJP) is een jongerenpas die ten goede komt aan de bevordering van cultuur. Een CJP pas
Zalando stuurt haar klanten een e-mail wanneer het twee jaar geleden is dat zij voor het eerst een bestelling hebben geplaatst.
Ben je member bij Hunkemöller en heb je al een tijdje niks meer besteld? Dan krijg je een e-mail van
Als je een tijdje als member niet meer hebt gewinkeld bij Levi’s, dan krijg je een mailtje waarin je wordt
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events