
Van Betaald naar Gratis: de case van Zalando
Zalando maakt de overstap van een betaald naar een gratis loyaliteitsprogramma, wat invloed heeft op klantbetrokkenheid en loyaliteit.
Zalando maakt de overstap van een betaald naar een gratis loyaliteitsprogramma, wat invloed heeft op klantbetrokkenheid en loyaliteit.
Parasociale relaties zorgen voor emotionele verbondenheid en versterken merkloyaliteit via influencers en andere mediapersonages.
De rol van geavanceerde technologieën in het versterken van klantloyaliteit
Hoe educatie, esthetiek, vermaak en escapisme in toerisme bijdragen aan welzijn, tevredenheid en loyaliteit, en zorgen voor een onvergetelijke reiservaringen
Zijn mannen of vrouwen loyaler? De rol van geslacht in het versterken van klantloyaliteit in de Indonesische bankensector
Door het creëren van nieuwe moments of truth bij tevreden klanten zorgen hospitality bedrijven dat de loyaliteit omhoog gaat!
Benieuwd of een unieke ervaring genoeg is voor loyaliteit of dat ook emotionele binding nodig is? Lees snel verder!
De invloed van sterrenclassificaties bij hotels op de tevredenheid en loyaliteit van gasten.
Benieuwd naar het geheim achter de loyale consumenten van Coca Cola?
Hoe een effectief retourbeleid bijdraagt aan verhoogde klantloyaliteit.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.