
Samen uit, samen thuis met Pathé
Pathé Thuis stuurt ‘slapende’ klanten een mooi aanbod. Met hun unieke code kunnen ze goedkoop hun volgende film kijken.
Pathé Thuis stuurt ‘slapende’ klanten een mooi aanbod. Met hun unieke code kunnen ze goedkoop hun volgende film kijken.
Bioscoopketen Pathé geeft een verkeerd gestuurde mail ridderlijke toe met een ludiek excuusbericht.
Wanneer een klant een tijdje geen bestellingen heeft gedaan bij Gorillas ontvangt die klant een mail. Daarin benoemt Gorillas dat
Team Kappers stuurt haar klanten een mailtje met de boodschap dat zij worden gemist. Klanten die de kapperszaak al een
Leden zijn belangrijk voor het bestaan van de omroep KRO-NCRV. Leden waarvan het lidmaatschap bijna afloopt, ontvangen een mail waarin
Om te voorkomen dat klanten van Albert Heijn veel acties missen, verstuurt de organisatie een speciale mail. Klanten die al
Als je geregistreerd bent in de app van McDonalds, ontvang je een e-mail van McDonald’s om je op de hoogte
Bij het loyaliteitsprogramma van Levi’s kan je op een bijzondere wijze punten sparen, namelijk door te leven in je jeans.
Helaas gaat de Efteling op 1 september 2019 afscheid nemen van de Bobslee. De Efteling geeft je nog de kans
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.