Een b(l)ij welkom bij Gisou
Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Gisou, ontvang je een welkomstmail. Met deze mail wordt je direct van
Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Gisou, ontvang je een welkomstmail. Met deze mail wordt je direct van
Mensen die zich inschrijven voor de nieuwsbrief van vtwonen ontvangen een welkomstmail. De mail is bedoeld als warm welkom, zodat
Wanneer mensen zich op de website van Disney aanmelden, worden zij direct van harte welkom geheten in de Disney-familie. In
Pathé Nederland mag vanaf 5 juni de deuren van haar bioscopen weer openen. Om dit heuglijke moment te vieren heeft
Veel winkels kunnen per 28 april de deuren weer openen voor klanten zonder dat zij eerst een afspraak hoeven te
Nieuwe klanten die een bestelling plaatsen bij de webshop van Puma en daarbij een account aanmaken, ontvangen een mail waarin
De NS stuurde haar reizigers een filmpje om hen opnieuw welkom te heten in de trein. Een week geleden opende
Picnic is de nieuwe online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in
Speciaal voor de nieuwe leden van de KNVB heeft Nathan Rutjes samen met een aantal andere Nederlandse voetbalhelden een filmpje
Sinds enige tijd zijn er verschillende Hudson’s Bay warenhuizen geopend door heel Nederland. Om de loyaliteit van hun klanten te
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events