Foutje? Bedankt!
Een fout hoeft geen probleem te zijn als je er als organisatie goed mee omgaat. De NS heeft dit goed
Een fout hoeft geen probleem te zijn als je er als organisatie goed mee omgaat. De NS heeft dit goed
Met het voordeelprogramma Marriot Bonvoy van 30 aangesloten luxe hotelketens sparen gasten nu voor hotelovernachtingen, vluchten, huurauto’s en speciale Marriot
Word lid van e.l.f’s Beauty Squad en ontvang veel exclusieve samples, verrassingen en voordelen als Fan, Pro of Icon.
De Etos Waanzinnige Winweken zijn terug! Bij elke aankoop kans op verschillende prijzen.
Lees snel verder en kom erachter hoe Levi’s op een leuke manier extra data verzameld!
Bij Crisp krijg je bij elke bestelling een gratis traktatie om de loyaliteit te vergroten!
Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.
Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.
Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.
Leden van de Lucardi Member Club ontvangen met Valentijn een extra cadeautje van het bekende juweliersmerk.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.