
Maar liefst 364 dagen te vroeg!
Door hun mail een dag later te sturen hoopt Schoenenmerk Sacha op te vallen tussen de vele verjaardagsmails.
Door hun mail een dag later te sturen hoopt Schoenenmerk Sacha op te vallen tussen de vele verjaardagsmails.
ZO heeft voor klanten de gouden schoonmaaktip in huis. Met de speciale code kunnen klanten gratis de ‘forever fles’ toevoegen
Wielerrenners kwamen deze maand helemaal aan hun trekken bij Jumbo. Gespaarde punten waren namelijk in te wisselen voor heuse Tour-sokken!
Als jarige ontvang je van Education First gratis ‘activity credits’, die je kunt inzetten voor een van de taalreizen, -kampen
Kledingmerk VIVEH biedt gratis wereldwijde verzending én cadeau inspiratie in de aanloop naar moederdag.
Kledingmerk Sézane waardeert het erg wanneer klanten foto’s van henzelf in kleding van Sézane op social media delen. Sézane waardeert
Klanten die al een jaar kunnen bestellen bij Picnic, ontvangen een cadeautje van de online supermarkt. Zij ontvangen een mailtje
Alle nieuwsbriefabonnees van het outdoormerk Fjällräven hebben een tijd geleden een e-mail ontvangen waarmee zij early access kregen tot de
Etos vindt het belangrijk dat haar klanten zich goed voelen en heeft daarom de ‘voel-je-goed-wijzer’ opgesteld. Via de wijzer biedt
Klanten van T-Mobile ontvangen een uitnodiging om te puzzelen voor zomerse prijzen. Het telecombedrijf heeft exclusief voor haar klanten een
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.