Social media inzetten t.b.v. loyaliteit
Social media marketing naar waarde schatten Social media marketing is echt in staat impact te creëren, van een eerste voorzichtig
Social media marketing naar waarde schatten Social media marketing is echt in staat impact te creëren, van een eerste voorzichtig
Belang en ervaring loyaliteitsactiviteiten Uit het onderzoek komt naar voren dat het merendeel van de organisaties zich bewust is van
Klantdata verzamelen Onderzoek toont aan dat de overgrote meerderheid van bedrijven klantdata verzamelt (94,3%). Hetzelfde onderzoek toont echter ook aan,
Koopjesjagen en aanbevelen Colloquy heeft recent onderzoek gedaan naar wat klanten wel en niet als loyaal gedrag zien. Uit dit
Loyaliteit in opkomende markten Succesvol implementeren van loyaliteitsprogramma’s in opkomende markten wie wil dat nou niet? In vergelijking met consumenten in
Een blijk van waardering Uit recent onderzoek onder klanten van tabaksspecialisten is duidelijk geworden dat ook deze branche van kleine
Klantfasen Klantfasen? Consumenten gaan voor, tijdens en na aankoop van producten verschillende fasen door: de ontwikkeling van de vraag, verzamelen
De kieskeurige consument Kieskeurige consument? Uit onderzoek van Colloquy eerder dit jaar, wordt duidelijk dat de recessie zowel de instelling
Langdurige vriendschap is eenvoud Een goed begin van een relatie bouwt de basis voor een langdurige vriendschap. Gelukkig beseffen ook
Testfase en leerfase Veel organisaties hebben een testfase in de plannen staan. Weinig organisaties voeren deze pilotfase ook daadwerkelijk uit.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.