Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

duurzame loyaliteit

Duurzame loyaliteit

Emotie en duurzame loyaliteit Duurzame loyaliteit? Niet iedere consument die loyaal gedrag vertoont, heeft een emotionele band met het merk

Lees verder »
Customer Base Diagnosis Model

Customer Base Diagnosis Model

Loyaliteit heeft minstens twee dimensies: Gedrag:herhaling, gebruik of behoefte aan zelfde product of dienst. Attitude:producttevredenheid, service, merk, organisatie of persoon,

Lees verder »

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Grip krijgen op klantloyaliteit?

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events