
Vier de schoonheid van alle moeders
Kledingmerk VIVEH biedt gratis wereldwijde verzending én cadeau inspiratie in de aanloop naar moederdag.
Kledingmerk VIVEH biedt gratis wereldwijde verzending én cadeau inspiratie in de aanloop naar moederdag.
De Online Drogist stuurt aan haar klanten, die al een tijd niet actief zijn geweest op de website of al
Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar
Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse
Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun
Footlocker geeft deelnemers aan het Xpoints (FLX) programma de kans om hun gespaarde punten om te zetten in een gift
Bezoekers van Pathé kregen in de eerste week van januari niet alleen een bedankje voor 2022 in hun mailbox, maar
Bijna jarig? En waan je je al in de voorpret? Dan gooit Greenpeace daar nog een schepje bovenop! Een week
Het loyaliteitsprogramma van Oracle Red Bull Racing is een programma dat de fans stimuleert om meer te interacteren met het
Disneyland Paris wil bezoekers een warm hart doe dragen op hun verjaardag. Dit doen zij door jarigen een mail te
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events