Foutje? Bedankt!
Een fout hoeft geen probleem te zijn als je er als organisatie goed mee omgaat. De NS heeft dit goed
Een fout hoeft geen probleem te zijn als je er als organisatie goed mee omgaat. De NS heeft dit goed
Hét spaarprogramma voor plantenliefhebbers biedt meer dan alleen punten sparen. Het voorziet ook in waardevolle tips en tricks voor de
Met het voordeelprogramma Marriot Bonvoy van 30 aangesloten luxe hotelketens sparen gasten nu voor hotelovernachtingen, vluchten, huurauto’s en speciale Marriot
Word lid van e.l.f’s Beauty Squad en ontvang veel exclusieve samples, verrassingen en voordelen als Fan, Pro of Icon.
De Etos Waanzinnige Winweken zijn terug! Bij elke aankoop kans op verschillende prijzen.
Lees snel verder en kom erachter hoe Levi’s op een leuke manier extra data verzameld!
Sophia Mae is er van overtuigd dat in elk persoon een muse schuilt en helpt haar klanten om deze te
Het loyaliteitsprogramma van WE Fashion beloont vaste klanten met leuke extra’s, waaronder een aantrekkelijke korting bij het bereiken van 3
Bij Crisp krijg je bij elke bestelling een gratis traktatie om de loyaliteit te vergroten!
Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.