
Van Betaald naar Gratis: de case van Zalando
Zalando maakt de overstap van een betaald naar een gratis loyaliteitsprogramma, wat invloed heeft op klantbetrokkenheid en loyaliteit.
Zalando maakt de overstap van een betaald naar een gratis loyaliteitsprogramma, wat invloed heeft op klantbetrokkenheid en loyaliteit.
Parasociale relaties zorgen voor emotionele verbondenheid en versterken merkloyaliteit via influencers en andere mediapersonages.
Hoe merken duurzame klantloyaliteit kunnen opbouwen door strategisch in te zetten op beloningen, interactie en vertrouwen
Communicatie kan een loyaliteitsprogramma maken of breken. Ontdek hoe effectieve communicatie klanten blijvend kan binden en merkloyaliteit kan versterken.
De rol van emoties en plaatsgebondenheid in het creëren van langdurige loyaliteit bij festivalbezoekers
Hoe klanttevredenheid, netwerkkwaliteit en technologische innovaties bijdragen aan het bevorderen van loyaliteit in de telecomindustrie.
De rol van geavanceerde technologieën in het versterken van klantloyaliteit
Werken loyaliteitsprogramma’s echt? Dit artikel onderzoekt de effectiviteit van loyaliteitsprogramma’s, met focus op klantloyaliteit, psychologische factoren en de financiële voordelen
Hoe kunnen slimme spraakassistenten klantloyaliteit versterken? Dit artikel onderzoekt de invloed van intelligente technologieën op merkbinding en hoe bedrijven hiervan
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.