
Jumbo voegt snellaadpalen toe aan het spaarprogramma
Supermarktketen Jumbo gaat zijn spaarprogramma Jumbo Extra’s uitbreiden met snellaadpalen bij verschillende Jumbo winkels en winkels van La Place.
Supermarktketen Jumbo gaat zijn spaarprogramma Jumbo Extra’s uitbreiden met snellaadpalen bij verschillende Jumbo winkels en winkels van La Place.
Samen met Pipoos maak je de wereld een stukje kleurrijker door alle verschillende hobby-artikelen die zij aanbieden. Om de creativiteit én loyaliteit van klanten te
NESCAFÉ Dolce Gusto heeft een spaarprogramma gelanceerd, PREMIO. Met het programma kunnen koffieliefhebbers sparen voor verschillende geschenken.
Onlangs heeft IHOP een nieuw loyaliteitsprogramma geïntroduceerd, namelijk de “International Bank of Pancakes”. Dit vernieuwde loyaliteitsprogramma biedt klanten de mogelijkheid om digitale tokens te sparen
Het formule 1 team Red Bull Racing is de samenwerking met Oracle vanaf dit jaar gaan intensiveren. De afgelopen jaren heeft het formule 1 team
Nadat de livegang een aantal keer werd uitgesteld, is het spaarprogramma van Ekoplaza afgelopen maand officieel gelanceerd: Ekovriend. Met het spaarprogramma kunnen klanten van Ekoplaza sparen
Youfone vindt het belangrijk dat je als klant je thuisvoelt bij Youfone. Dat thuisgevoel willen ze graag creëren door o.a. het aanbieden van een loyaliteitsprogramma: Youcoins.
Het loyaliteitsprogramma van de Bijenkorf, de Bijenkorf Membership, is onlangs uitvoerig vernieuwd en uitgebreid. De warenhuisketen wil de focus meer op beleving richten en besloot
Wanneer je beweegt, bouw je conditie en spierkracht op. Jouw beweging is een investering, een betere conditie en meer spierkracht je beloning. Helaas is de
Lekker uit sporten? Het is in deze tijd lastig, omdat alle sportscholen nog dicht zijn. Om je extra te motiveren toch de sportkleding aan te
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events