
Gamification bij KFC met Rewards Arcade
KFC pakt loyaliteit net iets anders aan. Met de KFC Rewards Arcade draait het niet langer om sparen, maar om spelen. Een kleurrijke, digitale ervaring

KFC pakt loyaliteit net iets anders aan. Met de KFC Rewards Arcade draait het niet langer om sparen, maar om spelen. Een kleurrijke, digitale ervaring

Tesco lanceert Clubcard Challenges: een vernieuwende, gepersonaliseerde uitbreiding van haar loyaliteitsprogramma waarmee klanten via uitdagingen extra punten verdienen en actief betrokken blijven.

PADI Club biedt duikers een duikcommunity en voordelen, zoals kortingen op cursussen en materiaal, en draagt bij aan oceaanbescherming.

Tegenwoordig heeft ALSO Nederland met de Bonus Club een spaarsysteem opgezet dat zakelijke klanten beloont voor hun aankopen in de webshop. Het programma is ontworpen

La Place lanceert de Feel Good Food Club: leden sparen punten, kiezen hun beloningen en kunnen bijdragen aan goede doelen, alles via de vernieuwde app.

Emirates Skywards beloont trouwe reizigers met Skywards Miles die gebruikt kunnen worden voor upgrades, gratis vluchten en exclusieve ervaringen. Hoe meer je vliegt, hoe hoger

Beauty Insider is Sephora’s gratis loyaliteitsprogramma dat klanten beloont met exclusieve voordelen, punten sparen en persoonlijke belevingen.

MediaMarkt vervangt zijn traditionele voordeelprogramma door een spaarmodel: klanten verdienen punten bij elke aankoop en kiezen zelf hun beloning.

Team Visma – Lease a Bike verbindt fans via het Fan Peloton: exclusieve content, unieke ervaringen en voordelen tijdens de Tour de France 2025.

Morrisons’ ‘More’ loyaliteitsprogramma geeft klanten de mogelijkheid hun punten te doneren aan Marie Curie, waarmee ze palliatieve zorg in het Verenigd Koninkrijk steunen.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.