
Hoe €1 per bezoek de loyaliteit van TrainMore versterkt
TrainMore heeft een slimme manier gevonden om de loyaliteit van haar leden te versterken. Door een beloningssysteem per bezoek aan de sportschool te introduceren, wordt
TrainMore heeft een slimme manier gevonden om de loyaliteit van haar leden te versterken. Door een beloningssysteem per bezoek aan de sportschool te introduceren, wordt
Eenvoudig, direct en gericht op meer klantvoordeel
Uber wil het dagelijkse leven van hun klanten makkelijker en toegankelijker maken met hun nieuwe bezorgabonnement. Klanten krijgen daarbij verschillende voordelen voor bezorging van maaltijden
Ontdek de Organic Basics Club, een spaarprogramma dat duurzame keuzes beloont met kortingen, cadeaus en exclusieve promoties voor loyale klanten.
Rituals heeft het aanmeldproces voor hun loyaliteitsprogramma MyRituals eenvoudiger gemaakt, doordat leden zich nu kunnen aanmelden via Whatsapp.
Tastea besloot een loyaliteitsprogramma te lanceren voor echte theeliefhebbers die graag zouden willen sparen voor die mooie theebeker of theekan!
Spaar wereldwijd punten met Club Avolta
Piggy is een digitaal spaarprogramma dat door veel lokale ondernemers wordt gebruikt om op een persoonlijke manier hun consumenten te belonen na een aankoop.
Foot Locker heeft zijn loyaliteitsprogramma’s samengevoegd tot één uitgebreid en gestroomlijnd programma genaamd FLX Rewards. Dit programma biedt klanten een naadloze winkelervaring over al hun
Héél véél voordelen met de Praxis Plus app. Het loyaliteitsprogramma’s voor alle makers- de echte klussers en de doe-het-zelvers.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.