
M&M’s Fun Club
M&M’s lanceert de Fun Club, een loyaliteitsprogramma waarbij leden punten sparen voor exclusieve prijzen en ervaringen, waaronder een unieke overnachting in de M&M’s-winkel op Times
M&M’s lanceert de Fun Club, een loyaliteitsprogramma waarbij leden punten sparen voor exclusieve prijzen en ervaringen, waaronder een unieke overnachting in de M&M’s-winkel op Times
Würth laat zien hoe klantloyaliteit wordt versterkt met een toegankelijk spaarprogramma, zowel digitaal als op papier, dat vakmensen beloont voor hun aankopen
Wat maakt een loyaliteitsprogramma voor installateurs echt waardevol en aantrekkelijk?
Met het nieuwe niveau binnen Flying Blue wordt sneller gespaard, profiteren leden van extra privileges en worden reiservaringen naar een hoger niveau getild.
Het “Bring it Back”-programma van LUSH moedigt klanten aan om lege verpakkingen in te leveren, wat afval vermindert en duurzaamheid bevordert.
De verschillende generaties op de arbeidsmarkt vragen om een flexibel inzetbaar benefitspakket, bovenop de bestaande arbeidsvoorwaarden. Alleo biedt hiervoor een oplossing met arbeidsvoorwaarden die net
De Kracht van Gamification: Een Case Study van McDonald’s
Verdien punten door aankopen, activiteiten en draag bij aan duurzaamheid met reparaties en tweedehands producten
TrainMore heeft een slimme manier gevonden om de loyaliteit van haar leden te versterken. Door een beloningssysteem per bezoek aan de sportschool te introduceren, wordt
Eenvoudig, direct en gericht op meer klantvoordeel
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.