Air France KLM lanceert vernieuwd Flying Blue
Toen KLM en Air France in 2005 fuseerde, zijn de afzonderlijke frequent flyer programma’s (Flying Dutchman en Fréquence Plus) samengevoegd
Toen KLM en Air France in 2005 fuseerde, zijn de afzonderlijke frequent flyer programma’s (Flying Dutchman en Fréquence Plus) samengevoegd
Uit de startblokken In de allereerste maand is het HEMA gelukt om meer dan 1 miljoen deelnemers te rekruteren. Intussen
Het valt direct op dat Heineken met Biertegoed een bijzonder programma op de markt heeft gebracht. Op unieke wijze verbindt
LoyaltyFacts gaat het gesprek aan met (loyalty)marketeers in Nederland. Specialisten die zich voor hun organisatie dagelijks bezighouden met het binden
LoyaltyFacts zit aan tafel bij Dennis Hooijmans (zie foto). Dennis is COO bij Media Markt Nederland. Toen hij in 2001
Online travel agency Bookit is een online travel agency (OTA) en is in 1994 begonnen met het unieke concept om
Daan Noordeloos: Vakidioot Daan is een zelfbenoemd “vakidioot” bij Transavia. Hij is begonnen in de callcenter business om daarna bij
Met de recentelijke winst van een Dutch Interactive Award voor ‘beste retentie’ via de vernieuwde Hunkemöller app bewijst Hunkemöller opnieuw
De beste in klantbehoud De Nederlandse Energiemaatschappij is één van de jongste energieleveranciers van Nederland en heeft zich in 2005
Consumentenbond De Consumentenbond is een 100% onafhankelijke vereniging. De inkomsten komen alleen van de leden, de bond ontvangt geen subsidie.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events