Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Klantloyaliteit met Rabobank Dichterbij

Klantloyaliteit met Rabobank Dichterbij. Klanten van de Rabobank kunnen ook lid worden van hun bank. Een lid van de Rabobank-coöperatie heeft inspraak in het beleid van de regionale bank.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Klantloyaliteit met Rabobank Dichterbij
Redactie LoyaltyFacts
30 juni 2009
LOYALTY PROGRAM
CASE

Klantloyaliteit met Rabobank Dichterbij

Klantloyaliteit met Rabobank Dichterbij. Klanten van de Rabobank kunnen ook lid worden van hun bank. Een lid van de Rabobank-coöperatie heeft inspraak in het beleid van de regionale bank.

Klantloyaliteit met Rabobank Dichterbij

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Rabobank Dichterbij
Rabobank
Financieel
Nederland
Al meer dan 110 jaar

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Affiniteitsprogramma
Inspraak & Voordelen
Geen
Inspraak in bankbeleid
Actief
Het Rabobank logo
Het Rabobank logo
Rabobank
Rabobank
De Rabobank Groep is een internationale financiële dienstverlener, met haar wortels in Nederland. Vanuit de coöperatieve grondslag verbinden ze mensen en delen ze kennis. De Rabobank Groep is actief op het gebied van bankieren, vermogensbeheer, leasing, verzekeren en vastgoed.
De Rabobank Groep is een internationale financiële dienstverlener, met haar wortels in Nederland. Vanuit de coöperatieve grondslag verbinden ze mensen en delen ze kennis. De Rabobank Groep is actief op het gebied van bankieren, vermogensbeheer, leasing, verzekeren en vastgoed.
Klantloyaliteit met Rabobank Dichterbij. Klanten van de Rabobank kunnen ook lid worden van hun bank. Een lid van de Rabobank-coöperatie heeft inspraak in het beleid van de regionale bank.

Deelname
Je aanmelden als lid kan via rabobank.nl en is gratis. De Rabobank heeft inmiddels bijna 2 miljoen leden.

 

Voordelen
Bij diverse onderwerpen worden leden gevraagd mee te denken of mee te beslissen over de bank en haar inzet voor de samenleving. Leden kunnen bijvoorbeeld hun mening geven over projecten in de omgeving, het ouderenbeleid en locaties van kantoren. En in welke projecten de Rabobank het coöperatief dividend investeert.

 

Rabobank organiseert daarnaast voor leden verschillende ledenbijeenkomsten, zoals lezingen, regio- of doelgroepevenementen, themagroepen en netwerksessies. Tijdens deze bijeenkomsten kan kennis en ervaring tussen leden uitgewisseld worden.

 

Leden worden ledencertificaten aangeboden, een soort aandelen met hoog rendement. Maar ook zijn er andere ledenaanbiedingen, zoals korting op culturele uitstapjes, merkartikelen en toegangskaartjes voor voorstellingen. Daarnaast ontvangen leden het gratis ledenblad Dichtbij dat ieder kwartaal wordt verzonden.

 

Klantloyaliteit met Rabobank Dichterbij Case Facts

  • Leden tonen vooral betrokkenheid bij de Rabobank. Zij praten bijvoorbeeld mee over projecten die de Rabobank lokaal sponsort.
  • Daarnaast kunnen de leden gebruik maken van voordeelacties die passen bij het sportieve en/of culturele karakter van de Rabobank.
Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.