
E-mailmarketing is een veelgebruikt en effectief kanaal voor het creëren van klantreizen. Door het sturen van gepersonaliseerde mails naar de juiste doelgroepen weten organisaties steeds beter hun klanten mee te nemen en hun verhaal. Toch wordt het opzetten van geautomatiseerde e-mails vaak onderschat. Het is namelijk nog een hele kunst om abonnees en klanten betrokken te houden door middel van e-mails. Onderstaande infographic laat zien wat wel en juist niet werkt in de wereld van e-mailmarketing.
Klik op onderstaande afbeelding om de gehele infographic te bekijken.
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.