Een volle inbox is voor velen een bekend fenomeen. De aandacht trekken met een mailtje is daarom nog een hele uitdaging voor veel organisaties. Personalisatie is de sleutel tot succes op dit gebied. Dit gaat verder dan alleen een naam van de ontvanger in de aanhef zetten: het draait om relevante inhoud en een unieke ervaring voor elk individu in het mailbestand. En het werkt! 74% van de marketeers geeft aan dat gerichte personalisatie de klantbetrokkenheid vergroot en het een gemiddelde omzetstijging van 20% kan opleveren. Maar: dan dient de emailflow wel op een juiste manier ingericht te worden. Onderstaande infographic biedt een complete checklist voor het inrichten van gepersonaliseerde e-mails en ervaringen.
Klik op onderstaande afbeelding om de gehele infographic te bekijken.
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.