Loyaliteitsprogramma’s zijn een van de beste manieren om klanten aan te trekken, te binden en te behouden. Er zijn vele onderzoeken die aantonen dat loyaliteitsprogramma’s (zakelijke) voordelen opleveren. Ook toont onderzoek aan dat bepaalde prikkels een grote invloed kunnen hebben op consumenten en daardoor het ene merk boven het andere verkiezen. Het is dus geen verrassing dat loyaliteitsprogramma’s in opkomst zijn.
Maar waar letten consumenten op in een loyaliteitsprogramma en wat zijn de verschillende manieren waarop ze kunnen werken? Onderstaande infographic biedt de antwoorden en geeft daarbij zes tips voor het uitvoeren van zo’n succesvol programma.
Klik op onderstaande afbeelding om de gehele infographic te bekijken.
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
LOYALTY INSIGHT
MARKTCIJFERS
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.