Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Meer dan een lage telefoonrekening

LOYALTY PROGRAM

CASE

Daan van Deursen
Daan van Deursen
26 juni 2024
LOYALTY PROGRAM
CASE

Meer dan een lage telefoonrekening

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Lebara Voordeelclub
Lebara
B2C
Nederland
2024

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Voordeelprogramma
Kortingen, winacties en give-aways
Website
Essentials
Actief
Lebara
Lebara
Lebara is met meer dan 900.000 klanten de vierde grootste telecom provider van Nederland. Het bedrijf is in 2001 opgericht door drie vrienden die genoeg hadden van hoge telefoonrekeningen en veel gedoe bij andere providers. Dit heeft zich vertaald in de filosofie van Lebara: alles wat je nodig hebt voor minder dan je ervoor over hebt. Van opwaarderen met Prepaid tot het gemak en extra voordeel van Sim Only.
Lebara is met meer dan 900.000 klanten de vierde grootste telecom provider van Nederland. Het bedrijf is in 2001 opgericht door drie vrienden die genoeg hadden van hoge telefoonrekeningen en veel gedoe bij andere providers. Dit heeft zich vertaald in de filosofie van Lebara: alles wat je nodig hebt voor minder dan je ervoor over hebt. Van opwaarderen met Prepaid tot het gemak en extra voordeel van Sim Only.

Intro
Lebara heeft in het kader van de herpositionering van het merk haar loyaliteitsprogramma vernieuwd! De nieuwe Lebara Voordeelclub is voor klanten van de telecomprovider dé plek voor kortingen, deals, voordeel en winacties. Want voordeel is meer dan alleen een lage telefoonrekening. Logisch.
 
Hoe kun je deelnemen?
Iedereen die gebruik maakt van een prepaid of Sim Only product van Lebara kan gebruik maken van de Voordeelclub. Hiervoor hoeft de klant alleen een MyLebara account aan te maken op de website van Lebara. Hierna kan eenvoudig worden ingelogd in de Voordeelclub middels de aan het MyLebara account gekoppelde emailadres en telefoonnummer. Ook zonder te zijn ingelogd kunnen bezoekers op de Voordeelclub website de verschillende voordelen die Lebara aanbiedt alvast bekijken.
 
Hoe werkt de Voordeelclub?
Met de Voordeelclub profiteren klanten van Lebara het hele jaar door van kortingen op verschillende essentials. Zo krijgen gebruikers korting op duurzaam de verduurzaming van hun huis, huishoudelijke apparaten van Siemens en op (bijna) alles in de online winkel van HEMA. Via de speciale dealpagina’s kunnen gebruikers alle ins & outs van een voordeel bekijken, en (indien ingelogd) middels de speciale buttons van het voordeel gebruikmaken.
 
Naast de hierboven beschreven kortingen maken gebruikers van de Voordeelclub ook regelmatig kans om onmisbare prijzen te winnen. Ook deze prijzen passen volledige bij het thema ‘essentials’: denk bijvoorbeeld aan een jaar lang gratis toiletpapier! Deze winacties gebruikt Lebara tevens om Sim Only klanten nog eens extra te belonen: zij maken bij deelname namelijk dubbel kans om te winnen!
 

Daan van Deursen

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.