Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

AssemVIP

De familie Van den Assem wil haar vaste klanten graag belonen. Daarom bieden zij middels hun nieuwe Loyaliteitsprogramma “AssemVIP” hun klanten extra beleving. Het programma bestaat onder andere uit de onderdelen: persoonlijke privileges, swipe & like en het shoppen in de app.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
30 maart 2018
LOYALTY PROGRAM
CASE

AssemVIP

De familie Van den Assem wil haar vaste klanten graag belonen. Daarom bieden zij middels hun nieuwe Loyaliteitsprogramma "AssemVIP" hun klanten extra beleving. Het programma bestaat onder andere uit de onderdelen: persoonlijke privileges, swipe & like en het shoppen in de app.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

AssemVIP
Van den Assem
B2C
Nederland
2018

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Voordeelprogramma
Voordelen en privileges
App, website
Schoenen en accessoires
Actief
Van den Assem
Van den Assem
VAN DEN ASSEM Van den Assem is een familiebedrijf met 21 schoenenwinkels en een webshop. Ze hebben een zeer ruim assortiment dames-, heren- en kinderschoenen, tassen en accessoires. Waardering voor vakmanschap, draagcomfort en hoogwaardige kwaliteit staat centraal bij Van den Assem.
VAN DEN ASSEM Van den Assem is een familiebedrijf met 21 schoenenwinkels en een webshop. Ze hebben een zeer ruim assortiment dames-, heren- en kinderschoenen, tassen en accessoires. Waardering voor vakmanschap, draagcomfort en hoogwaardige kwaliteit staat centraal bij Van den Assem.
De familie Van den Assem wil haar vaste klanten graag belonen. Daarom bieden zij middels hun nieuwe Loyaliteitsprogramma “AssemVIP” hun klanten extra beleving. Het programma bestaat onder andere uit de onderdelen: persoonlijke privileges, swipe & like en het shoppen in de app.

Persoonlijke privileges

Voorbeelden van persoonlijke privileges die je ontvangt zijn een welkomstcadeau, uitnodigingen voor VIP avonden, de mogelijkheid pre-orders te plaatsen, exclusieve aanbiedingen, cadeaus en het berry! magazine cadeau.

Swipe & like

Op basis van de voorkeuren die je hebt ingevuld (bijvoorbeeld soort schoenen of merk) krijg je allemaal voorstellen te zien. Deze kan je door middel van swipen beoordelen. Naar links is niet leuk, naar rechts is wel leuk. Alle schoenen die je een like hebt gegeven worden in je schoenenkast geplaatst.

Shoppen in de app

In je schoenenkast vind je alle schoenen en accesoires die je eerder als leuk gemarkeerd hebt. Vanuit je schoenenkast kan je heel gemakkelijk een bestelling plaasten.

 

 

 

Verschillende statussen

Binnen AssemVIP zijn er vier verschillende statussen die je kunt bereiken. Hoe meer je koopt, hoe hogere status je krijgt. Uiteraard geldt dan ook: hoe hogere status je hebt, hoe mee voordelen je krijgt.

1. Manager of Style

Dit is de eerste positie binnen het programma. Deze krijg je zodra je je registreert. Als Manager of Style word je uitgenodigd voor de vaste klantenavonden, kan je pre-orders plaatsen en ontvang je het berry! magazine cadeau.

 2. Ambassador of Quality

Deze positie krijg je als je al meerdere jaren klant bent en minimaal één keer per seizoen nieuwe schoenen koopt bij Van den Assem. Bovendien krijg je naast alle voordelen die de Manager of Style ook krijgt, nog exclusieve cadeaus,  aanbiedingen en een VIP-sale.

3. Director of Craftsmanship

Director of Craftsmanship word je als je al meerdere jaren klant bent en meerdere keren per seizoen nieuwe schoenen koopt. Ter aanvulling op de Ambassador of Quality kan je gebruik maken van de schoenreparatieservice en een personal shopper.

4. President of Luxury

Voor het bereiken van de hoogste positie dien je al meerdere jaren klant te zijn en per jaar minimaal €1.500,- bij Van den Assem te besteden. Als extra krijg je nog meer exclusieve uitnodigingen.

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events