Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Aveda geeft meer voordeel

Aveda heeft het loyaliteitsprogramma, wat voorheen Aveda Pure Privilege heette, vernieuwd en hernoemd: Aveda Plus Rewards. Klanten kunnen zich voor eenmalig $10 inschrijven. In ruil hiervoor ontvangen zij vanaf dat moment gratis bezorging op alle geplaatste bestellingen en andere exclusieve voordelen.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
3 juni 2021
LOYALTY PROGRAM
CASE

Aveda geeft meer voordeel

Aveda heeft het loyaliteitsprogramma, wat voorheen Aveda Pure Privilege heette, vernieuwd en hernoemd: Aveda Plus Rewards. Klanten kunnen zich voor eenmalig $10 inschrijven. In ruil hiervoor ontvangen zij vanaf dat moment gratis bezorging op alle geplaatste bestellingen en andere exclusieve voordelen.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Aveda Plus
Aveda
B2C
V.S., Canada en V.K.
2021

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Voordelen, korting
Website
Cosmetica
Actief
Aveda
Aveda
AVEDA Aveda is een Amerikaans cosmeticabedrijf dat uitsluitend veganistische producten aanbiedt. De producten zijn wereldwijd verkrijgbaar, waaronder in Nederland.
AVEDA Aveda is een Amerikaans cosmeticabedrijf dat uitsluitend veganistische producten aanbiedt. De producten zijn wereldwijd verkrijgbaar, waaronder in Nederland.
Aveda heeft het loyaliteitsprogramma, wat voorheen Aveda Pure Privilege heette, vernieuwd en hernoemd: Aveda Plus Rewards. Klanten kunnen zich voor eenmalig $10 inschrijven. In ruil hiervoor ontvangen zij vanaf dat moment gratis bezorging op alle geplaatste bestellingen en andere exclusieve voordelen.

Hoe werkt het?

 

Cadeaus in zeven lagen

Na inschrijving ontvangen deelnemers 10 punten per dollar die zij uitgeven bij online bestellingen of aankopen in de deelnemende salons. De voordelen waar de punten voor ingewisseld kunnen worden zijn ingedeeld in zeven lagen. Zo bevat de eerste laag kleinere cadeaus die 1.500 punten kosten, zoals bagageformaat shampoos of een setje handcrèmes.  In de vierde laag zijn de producten van een groter formaat en vanaf 7.000 punten verkrijgbaar. In de zevende laag kunnen klanten pas vanaf 50.000 punten inwisselen voor cadeaus. Hierbij kan het bijvoorbeeld gaan om een hotelovernachting. Naast het standaard assortiment, worden er ook cadeaus aangeboden die slechts tijdelijk beschikbaar zijn.

Vernieuwingen in het aanbod

Waar dat eerder nog niet mogelijk was, worden in vernieuwde programma ook absolute kortingen aangeboden. Zo krijgen deelnemers in ruil voor 4.000 gespaarde punten $10 korting op een aankoop van minimaal $25. Tevens hoopt bedrijf in de toekomst ook producten van merken met dezelfde idealen aan te kunnen bieden in het cadeau-assortiment.

 

Tot op heden is het loyaliteitsprogramma nog niet beschikbaar in Nederland. Het is onbekend of dat in de toekomst wel het geval gaat zijn.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events