Klanten die verblijven in een Best Western Hotel, kunnen meedoen aan Best Western Rewards, waarbij zij kunnen sparen voor cadeaus en profiteren van voordelen.
Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Deelname
Deelnname is gratis en registreren kan eenvoudig via de diverse Best Western landenwebsites. Nieuwe leden stromen in in het eerste level van het programma. Naarmate zij meer overnachten in één van de aangesloten hotels of meer punten verdienen stijgt hun status:
Sparen
Als kaarthouder spaar je bij elk verblijf in een Best Western punten. Het programma kent meerdere deelnamelevels; hoe hoger het level, hoe sneller men spaart. Bij het eerste level spaart men 10 punten voor elke uitgegeven dollar of voor elke uitgegeven 80 eurocent. In het volgende level, Gold Elite, krijgen deelnemers 10% extra punten per verblijf. In Platinum Elite krijgen zij 15% bonuspunten en in Diamond Elite ontvangen ze 30% bonuspunten per verblijf. Deelnemers kunnen ook punten sparen bij diverse partners, waaronder diverse credit card partners en luchtvaartmaatschappijen. De verdiende punten blijven altijd geldig.
Verzilveren
Punten zijn inwisselbaar voor diverse doeleinden, zoals vouchers voor een gratis overnachting in een Best Western Hotel en Best Western Travel cards. Ook kunnen punten ingewisseld worden voor airline miles bij diverse luchtvaartmaatschappijen, voor restaurantvouchers, dagjes uit, retail gift cards en diverse cadeaus.
Voordelen
Naast sparen voor overnachtingen en cadeaus, profiteren deelnemers nog van extra voordelen. Zo kunnen deelnemers op alle dagen van het jaar hun punten inwisselen voor een hotelovernachting, krijgen ze een exclusief gasten servicetelefoonnummer en ontvangen ze exclusieve aanbiedingen. Deelnemers met een Gold, Platinum of Diamon Card ontvangen daarbij ook exclusieve Elite aanbiedingen en Platinum en Diamond deelnemers ontvangen ten slotte bij het inchecken de best beschikbare kamer en een welkomstsnack of drankje, of 250 bonuspunten.
Quote
Dorothy Dowling, senior vice president of marketing and sales, over de top 3 ranking:
“Today’s top three ranking demonstrates the long, impactful journey we have taken to listen to our customers and design a loyalty program that works for them. We’re honored to have been named an industry leading program by J.D. Power”
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.