Urban Outfitters is in februari begonnen met een pilot voor een nieuw loyaliteitsprogramma: UP. Dit programma dient als aanvulling op het huidige spaarprogramma, UO Rewards.
Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Het betaalde programma wordt momenteel getest in Dallas en Atlanta en wordt in twee prijsklassen aangeboden: 48 dollar en 98 dollar per jaar voor een lidmaatschap. Zodra klanten zich aanmelden voor één van de twee varianten, ontvangen zij een cadeaubon. Vervolgens ontvangen deelnemers van beide varianten gratis verzending, gratis retourzendingen en 15 procent korting op alle bestellingen.
Het verschil tussen de twee prijsklassen is dat klanten die deelnemen aan de duurdere variant van het programma elke maand een extra coupon ontvangen voor 10 dollar korting op Nuuly. Nuuly maakt onderdeel uit van hetzelfde moederbedrijf als Urban Outfitters en biedt abonnementen aan waarmee kleding gehuurd kan worden.
Urban Outfitters hoopt met het programma meer verkeer naar de winkel te creëren en meer online data te verzamelen, om zo uiteindelijk meer gepersonaliseerde marketing te kunnen ontwikkelen. Ook hoopt de winkel met het programma retentie van haar klanten te verhogen.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.