fbpx
Loyalty Program

CASE: BNN Ledenprogramma

Lees hier alles over het BNN ledenprogramma waarbij leden diverse kortingen en cadeaus ontvangen.

Loyalty ProgramCase 30 juni 2009
BNN Ledenprogramma
Naam BNN Ledenprogramma
Organisatie BNN
Sector Leden
Land Nederland
Sinds 1997
Type programma Ledenclub
Benefits Korting & Cadeaus
Dragers Website
Thematiek Leden laten profiteren van voordelen
Status Actief

BNN

BNN (Bart’s Neverending Network) is een publieke omroep in Nederland, opgericht in 1997 door Bart de Graaf, Gerard Timmer, Willem de Bois en Frank Timmer. De omroep richt zich vooral op de doelgroepen jongeren en jongvolwassenen tussen 15 en 35 jaar.

BNN Ledenprogramma. In het Nederlandse publieke omroepbestel moet een zender over leden beschikken om een bepaalde status te krijgen. BNN is in 1997 gestart met het werven van leden. Om leden aan de omroep te binden heeft BNN een ledenprogramma opgezet.

BNN Ledenprogramma deelname

Op de website www.bnn.nl kun je je aanmelden als lid. Een lidmaatschap kost € 5,73 per jaar en biedt veel extra’s die passen bij het brutale BNN-imago. Het BNN lidmaatschap is in essentie gericht op jongeren van 15 tot 25 jaar en jong volwassenen tot 35 jaar. BNN heeft ruim 337.000 leden.

Voordelen BNN Ledenprogramma

Leden van het BNN ledenprogramma ontvangen de volgende extra’s:

  • Jaarlijks de ‘BNN scheurkalender’ met daarin puzzels, prijsvragen, strips, weetjes, enz.;
  • Cadeau op je verjaardag;
  • Korting op BNN-producten (DVD’s/ lama-spel, merchandise);
  • Vragen stellen aan en discussiëren met rayonhoofden over de richting die BNN inslaat;
  • Jaarlijkse ledendagen;
  • Speciale winacties (programma bijwonen/ rijbewijs winnen enz);
  • Kortingen op events;
  • opnames bijwonen.


Communicatie
Leden worden op de hoogte gehouden met de e-mailnieuwsbrief van BNN. Verder kunnen zij op leden.bnn.nl alle ledenacties bekijken. Wanneer zij ook inloggen, kunnen ze direct meedoen aan de ledenacties en hun gegevens bekijken en wijzigen.

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Reacties
  1. Janine 3 jaar geleden

    Ben al jaren lid.. 1x een scheurkalender ontvangen. Daarna niet weer.. en als ik lees wat je nog meer ‘krijgt’.. Ook nie..
    Groetjes Janine

Plaats een reactie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: