Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Deelname
Iedereen die regelmatig melk, karnemelk, vla of yoghurt op tafel heeft staan kan deelnemen aan Campina Eurosparen. Deelname kan via de eurosparen campina website of via de app (voor android en IOS) en is gratis. Er zijn op dit moment meer dan 800.000 spaarders.
Sparen
Bovenaan de zuivelverpakkingen van Campina staan codes geprint. Deze codes zijn €2,50 of €5,00 waard en worden de Eurosparen-euro’s genoemd. De codes kunnen gemakkelijk ingevoegd worden op de website of in de app. Het spaarsaldo wordt direct aan het account van de spaarder toegekend.
Verzilveren
Via het persoonlijke account kunnen spaarders, zodra zij voldoende Eurosparen-euro’s hebben gespaard voor een spaardoel van hun keuze, een bestelling plaatsen voor een product of activiteit. In de Spaarshop zijn alle deelnemende merken en producten opgenomen, hier komen het hele jaar producten of activiteiten bij. De deelnemers kunnen alleen producten bestellen waarvoor voldoende Eurosparen-euro’s zijn gespaard. Deze worden van het totaalbedrag afgetrokken en indien nodig kan het nog openstaande bedrag via iDEAL worden betaald (in sommige gevallen gebeurt dit bij het inleveren van de voucher in de winkel). Na het plaatsen van een bestelling ontvangt de spaarder per e-mail een bevestiging. Binnen enkele weken (afhankelijk van de levertijd van de leverancier) wordt het product bij het bezorgadres afgeleverd.
Eurosparen-euro’s kunnen ingewisseld worden voor korting op allerlei producten, zoals een dagje uit, beauty producten en musicals.
“Met onze A-merken willen we naast hoogwaardig kwalitatieve producten meer kunnen bieden aan onze retailpartners, shoppers en consumenten. Met een spaarprogramma als Eurosparen kunnen we de relatie met onze consumenten versterken”
“Onze ambitie is om het nummer één consumenten- spaarprogramma van Nederland te bieden. Eurosparen heeft inmiddels meer dan een half miljoen spaarders en we verwachten dit te kunnen verdubbelen.”
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.