Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Mijn Club Hudson's Bay

Loyaliteitsprogramma van Hudson’s Bay

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
21 mei 2019
LOYALTY PROGRAM
CASE

Mijn Club Hudson's Bay

Loyaliteitsprogramma van Hudson's Bay

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Mijn Club Hudson’s Bay
Hudson’s Bay
B2C
Nederland
2018

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Voordeel
Website
Fashion
Actief
Hudson’s Bay
Hudson’s Bay
HUDSON’S BAY Hudson’s Bay werd op 2 mei 1670 opgericht en is daarmee het oudste bedrijf van Canada. Aan het eind van de 18e eeuw breidde Hudson’s Bay uit en ging het ook meubels verkopen. Door de lancering van een website, werd er begin 2000 een start gemaakt met online winkelen. De eerste Nederlandse winkel van Hudson Bay is op 5 september 2017 geopend in Amsterdam. Inmiddels zijn er in Nederland totaal 13 vestigingen.
HUDSON’S BAY Hudson’s Bay werd op 2 mei 1670 opgericht en is daarmee het oudste bedrijf van Canada. Aan het eind van de 18e eeuw breidde Hudson’s Bay uit en ging het ook meubels verkopen. Door de lancering van een website, werd er begin 2000 een start gemaakt met online winkelen. De eerste Nederlandse winkel van Hudson Bay is op 5 september 2017 geopend in Amsterdam. Inmiddels zijn er in Nederland totaal 13 vestigingen.
Loyaliteitsprogramma van Hudson’s Bay

Aanmelden

Registreren voor het loyaliteitsprogramma van Hudson’s Bay gaat via de website of via de app. Na de (gratis) registratie kom je op je persoonlijke pagina terecht. Hier vind je je gespaarde punten terug en je nieuwste rewards. Je kunt gelijk beginnen met sparen. Naast het sparen van punten ontvang je maandelijks een e-mail met exclusieve aanbiedingen, geselecteerd op jouw persoonlijke voorkeuren, en kan je gebruik maken van tailoring service.

Hudson’s Bay App

Naast de website kan je ook de Hudson’s Bay app downloaden. In de app staat een handig overzicht van je punten, je rewards en je vouchers. Daarnaast kun je ook chatten met jouw favoriete sales specialist. De sales specialist houdt je op de hoogte van je favoriete collecties, ontdekt nieuwe stijlen, laat weten wanneer nieuwe collecties binnen zijn en informeert je over opkomende evenementen. Daarnaast vind je hier ook je ‘klantenkaart’ die je kunt laten scannen in de fysieke winkel.

 

 

 

Hudson’s Bay Creditcard

Leden kunnen ook een creditcard van Hudson’s Bay aanvragen. Met de creditcard spaar je in Hudson’s Bay dubbele punten. Als je aankopen doet buiten Hudson’s Bay dan ontvang je één punt per € 5,-. De creditcard is wereldwijd te gebruiken in winkels en webshops. Daarnaast kan je in je account makkelijk inzicht krijgen van je gegevens en je uitgaven.

 

 

Voordelen

 

Punten sparen

Het sparen van punten gaat eigenlijk heel simpel. Bij besteding van één euro ontvang je een punt. Hudson’s Bay heeft ook tijdelijke acties, waar je bij aankoop van een product dubbele punten kunt sparen.

Altijd korting

Als club member krijg je altijd 10% korting op geselecteerde make-up, geurtjes en huidverzorging. Daarnaast krijg je al je bestellingen altijd gratis thuisbezorgd.

Leuke extra’s

Naast de kortingen ontvang je van Hudson’s Bay ook leuke berichten als er een evenement is, op je verjaardag of als de Sale is gestart!

 

 

Rewards

Naast het sparen voor korting kun je ook sparen voor andere leuke beloningen. Zo kun je sparen voor korting op een verrassingsreis in Europa, of spaar je voor korting op een musical en wissel je punten in voor gratis interessante evenementen. Voor ieder wat wils!

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events