Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Club Intertoys

Intertoys heeft een nieuw loyaliteitsprogramma gestart: Club Intertoys. Met dit programma wordt het nog leuker om speelgoed voor je kind te kopen. Het idee achter dit loyaliteitsprogramma is dat je als ouder  inschrijft.  Na registratie krijg je onder andere gepersonaliseerde aanbiedingen te zien waar je kinderen graag mee spelen.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
29 januari 2019
LOYALTY PROGRAM
CASE

Club Intertoys

Intertoys heeft een nieuw loyaliteitsprogramma gestart: Club Intertoys. Met dit programma wordt het nog leuker om speelgoed voor je kind te kopen. Het idee achter dit loyaliteitsprogramma is dat je als ouder  inschrijft.  Na registratie krijg je onder andere gepersonaliseerde aanbiedingen te zien waar je kinderen graag mee spelen.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Club Intertoys
Intertoys
B2C
Nederland
2018

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Voordeelprogramma
Privileges
Website, app
Speelgoed
Actief
Intertoys
Intertoys
INTERTOYS Intertoys is een Nederlandse winkelketen en heeft een breed assortiment aan speelgoedartikelen. Daarnaast hebben ze een uitgebreide collectie games en spellen. Intertoys is opgericht in 1976 en groeide langzamerhand uit tot een speelgoedwinkelketen. In 2016 gingen ook de ToysXL en Bart Smit verder onder de naam Intertoys.
INTERTOYS Intertoys is een Nederlandse winkelketen en heeft een breed assortiment aan speelgoedartikelen. Daarnaast hebben ze een uitgebreide collectie games en spellen. Intertoys is opgericht in 1976 en groeide langzamerhand uit tot een speelgoedwinkelketen. In 2016 gingen ook de ToysXL en Bart Smit verder onder de naam Intertoys.
Intertoys heeft een nieuw loyaliteitsprogramma gestart: Club Intertoys. Met dit programma wordt het nog leuker om speelgoed voor je kind te kopen. Het idee achter dit loyaliteitsprogramma is dat je als ouder  inschrijft.  Na registratie krijg je onder andere gepersonaliseerde aanbiedingen te zien waar je kinderen graag mee spelen.

Je kunt je aanmelden via drie verschillende manieren:

  • de website van Intertoys.
  • Intertoys Club App.
  • in de Intertoys winkels.

Na het registreren krijg je een welkomstmail en ontvang je gelijk 10% korting op je eerstvolgende aankoop. (m.u.v. games, hardware, boeken en tegoedkaarten.)

 

Jouw voordelen

Feestje!

Wanneer je registreert voor Intertoys Club moet je de geboortedatum van je kind doorgeven. Je kind ontvangt een leuke verrassing wanneer hij/zij jarig is. Als je kind bijna jarig is, kunnen ze een kadobox vullen bij de Intertoys. Familie en vrienden kunnen dan makkelijk een cadeau kiezen waar je kind erg blij mee is!

Prijzen winnen

Doe mee met speciale prijsvragen voor Club Intertoys leden en win leuke prijzen. Zo was er tijdens kerst een leuke verrassing voor de kinderen, namelijk een speciale Kinderkerstpakket actie. Na aanmelden kon je kans maken op een kerstpakket met speelgoed.

 

 

Club Intertoys aanbiedingen

Je kunt ervoor kiezen om je gelijk in te schrijven voor de nieuwsbrief. Als je hiervoor kiest krijg je als lid van Club intertoys gepersonaliseerde aanbiedingen via de mail.

En nog meer…

Dit jaar wil Club Intertoys, samen met hun partners,  ook uitjes gaan aanbieden. Dit omdat Intertoys weet hoe belangrijk uitstapjes met het gezin zijn. Hoe leuk is dat!

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events