Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Combineer en bespaar

Hoe completer, hoe beter. Zo luidt de slogan van de nieuwe campagne van KPN. Het idee is simpel: hoe meer producten je afneemt bij KPN, hoe meer korting zij je geven. De korting kan al beginnen wanneer je slechts twee producten van ze hebt, en deze korting neemt toe naarmate je meer producten koopt. De kortingen krijg je bij afname van de volgende producten: KPN Mobiele abonnementen, Interactieve TV, Internet en Vast Bellen. Hier kun je zien welke kortingen jij momenteel kunt ontvangen.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
5 januari 2018
LOYALTY PROGRAM
CASE

Combineer en bespaar

Hoe completer, hoe beter. Zo luidt de slogan van de nieuwe campagne van KPN. Het idee is simpel: hoe meer producten je afneemt bij KPN, hoe meer korting zij je geven. De korting kan al beginnen wanneer je slechts twee producten van ze hebt, en deze korting neemt toe naarmate je meer producten koopt. De kortingen krijg je bij afname van de volgende producten: KPN Mobiele abonnementen, Interactieve TV, Internet en Vast Bellen. Hier kun je zien welke kortingen jij momenteel kunt ontvangen.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

KPN
Telecom en ICT
B2C
Nederland
2017

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Loyaliteitsprogramma
Kortingen en extra’s
Internet, telefoon
Voordelen
Actief
Telecom en ICT
Telecom en ICT
KPN KPN is een leverancier van ICT-diensten. Met een breed scala aan producten en diensten bedienen ze met verschillende merken een groot aantal diverse klantgroepen – in binnen- en buitenland. Van prepaid bellen in de VS, tot interactieve HD-televisie in Nederland.
KPN KPN is een leverancier van ICT-diensten. Met een breed scala aan producten en diensten bedienen ze met verschillende merken een groot aantal diverse klantgroepen – in binnen- en buitenland. Van prepaid bellen in de VS, tot interactieve HD-televisie in Nederland.
Hoe completer, hoe beter. Zo luidt de slogan van de nieuwe campagne van KPN. Het idee is simpel: hoe meer producten je afneemt bij KPN, hoe meer korting zij je geven. De korting kan al beginnen wanneer je slechts twee producten van ze hebt, en deze korting neemt toe naarmate je meer producten koopt. De kortingen krijg je bij afname van de volgende producten: KPN Mobiele abonnementen, Interactieve TV, Internet en Vast Bellen. Hier kun je zien welke kortingen jij momenteel kunt ontvangen.

 

 

Er zijn dan nog twee voordelen die je mist: een gratis zender pakket en dubbel zoveel data in de hele EU. Deze ontvang je door één (of meer) van de andere producten aan te schaffen. Enkel vast bellen aanschaffen naast je mobiele abonnement levert helaas niks op, dit product lijkt weinig toegevoegde waarde te hebben op je voordelen. Internet en Interactieve TV hebben dit beide echter wel! Als je een mobiel abonnement van KPN hebt (een must voor dit voordeelprogramma) en deze combineert met Interactieve TV ontvang je €5,- korting, dubbel zoveel data in de hele EU en een gratis extra zenderpakket (FOX Sports Eredivisie of het Pluspakket). Combineer je mobiele abonnement met internet en je krijgt dezelfde voordelen, met uitzondering van het extra zenderpakket, wat natuurlijk logisch is.

 

Compleet

Het vast bellen komt eindelijk van pas als je dit combineert met een mobiel abonnement met interactieve tv of internet, in dat geval krijg je gratis onderling bellen er extra bij. Om je voordeel compleet te maken komen we opnieuw terug bij het mobiel bellen. Dit is niet zo raar als je het laatste en vijfde voordeel bekijkt: Onderling MB’s delen. Om hier gebruik van te kunnen maken heb je natuurlijk twee (of meer) mobiele abonnementen nodig. Combineer twee of meer mobiele abonnementen met Interactieve TV om van alle voordelen te kunnen profiteren.

 

Overstapwekker

Wil je graag gebruik maken van de KPN voordelen, maar zit je nog vast aan een contract bij een andere aanbieder? KPN heeft hier een handig geheugensteuntje voor bedacht: de Overstapwekker. Meld je aan voor deze wekker en KPN laat je meteen weten als je kunt overstappen om gebruik te maken van één van hun producten. Natuurlijk zit je na aanmelding nog nergens aan vast en is alles vrijblijvend.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events