Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Creëren en sparen bij Pipoos

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
11 maart 2022
LOYALTY PROGRAM
CASE

Creëren en sparen bij Pipoos

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Pipoos spaarzegels
Pipoos
B2C
Nederland

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Korting
Spaarkaart
Creativiteit
Actief
Pipoos
Pipoos
Pipoos is in 1992 opgericht en is hiermee al ruim 25 jaar de grootste winkelketen in Nederland en België in hobbyartikelen. Pipoos is onderdeel van het Zweedse bedrijf Panduro.
Pipoos is in 1992 opgericht en is hiermee al ruim 25 jaar de grootste winkelketen in Nederland en België in hobbyartikelen. Pipoos is onderdeel van het Zweedse bedrijf Panduro.

Samen met Pipoos maak je  de wereld een stukje kleurrijker door alle verschillende hobby-artikelen die zij aanbieden. Om de creativiteit én loyaliteit van klanten te verhogen, kan er nu gespaard worden voor Pipoos-spaarzegels. Deze ontvang je bij elke aankoop die je doet bij Pipoos, zowel in de winkels als online.

 

Hoe werkt het?

Bij elke € 5,- ontvangt een klant 1 spaarzegel. Deze zegel kan geplakt worden in de Pipoos spaarkaart, die bestaat uit 50 zegelplekken. Een volle spaarkaart is € 10,- waard en kan ingeleverd worden voor alle artikelen met uitzondering van boeken, cadeaubonnen of in combinatie met andere kortingsacties. Een mooi voorbeeld van een klassiek spaarprogramma!

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events