Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

De Bamboeclub

Om kinderen al op jonge leeftijd bewust te maken van het belang van de natuur, heeft het Wereld Natuur Fonds de Bamboeclub opgericht. De Bamboeclub is gericht op kinderen in de leeftijd van 3-6 jaar.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Lees hier alles over de Bamboeclub van het WNF, waarbij kinderen op speelse wijze liefde voor de natuur wordt bijgebracht.
Redactie LoyaltyFacts
30 juni 2011
LOYALTY PROGRAM
CASE

De Bamboeclub

Om kinderen al op jonge leeftijd bewust te maken van het belang van de natuur, heeft het Wereld Natuur Fonds de Bamboeclub opgericht. De Bamboeclub is gericht op kinderen in de leeftijd van 3-6 jaar.

Lees hier alles over de Bamboeclub van het WNF, waarbij kinderen op speelse wijze liefde voor de natuur wordt bijgebracht.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

WNF-Bamboeclub
Wereld Natuur Fonds
Leden
Nederland
2005

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Clubprogramma
Voordelen & Kortingen
Clubpas
Jonge kinderen kennis bijbrengen
Actief
Wereld Natuur Fonds
Wereld Natuur Fonds
Om kinderen al op jonge leeftijd bewust te maken van het belang van de natuur, heeft het Wereld Natuur Fonds de Bamboeclub opgericht. De Bamboeclub is gericht op kinderen in de leeftijd van 3-6 jaar.

Deelname en voordelen
Ouders en grootouders kunnen hun kind lid maken voor EUR 3,95 per maand. Als welkomstcadeau ontvangen kinderen de CD van Ageeth de Haan.

 

Het lidmaatschap van de Bamboeclub biedt meerdere voordelen. Zo ontvangen leden 10 keer per jaar het clubblad PipaPanda. Hierin staan voorleesverhalen, illustraties en leuke spelletjes voor kinderen. Naast het fysieke clubblad is er ook een maandelijkse digitale nieuwsbrief.

 

Naast het clubblad ontvangen leden ook voordeel bij derden. Alle leden ontvangen jaarlijks een bonnenboekje. In dit bonnenboekje staan kortingen en gratis toegangsbewijzen voor meer dan 40 pretparken en dierentuinen in Nederland. Op vertoon van de clubpas kunnen de bonnen verzilverd worden.

 

Tot slot organiseert het WNF jaarlijks een speciale vriendendag voor haar leden. Dit evenement vindt vaak plaats in een dierentuin. Naast gratis toegang tot de dierentuin zijn er ook optredens van bekende artiesten en kunnen kinderen zich laten schminken.

 

De Bamboeclub case facts 

  • De Bamboeclub heeft in 2011 een mobiele applicatie gelanceerd. Via deze applicatie kunnen kinderen zelfstandig 3 verschillende games spelen.
  • Naast de Bamboeclub heeft het WNF ook nog de Rangerclub (6-12 jaar) en WNF-LifeGuard (vanaf 12 jaar)

 


Quote

Mark van den Tweel, Directeur Marketing en Communicatie (2006):

“Wij wilden heel graag ook de allerjongsten op een positieve manier spelenderwijs liefde bijbrengen voor de natuur. Kleine kinderen zijn vaak gefascineerd door wilde dieren, zoals leeuwen en ijsberen. Met de Bamboeclub hebben we hiervoor een aansprekende formule gevonden.”

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events