Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

De lente Fever begint

LOYALTY PROGRAM

CASE

Mila Vonk
Mila Vonk
19 maart 2024
LOYALTY PROGRAM
CASE

De lente Fever begint

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

Fever Club
Fever
B2C
Wereldwijd
2014

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Spaarprogramma
Korting
App
Evenementen
Actief
Fever
Fever
Fever is in 2014 opgericht en is een online platform voor het ontdekken van live-entertainment in verschillende steden over de hele wereld. De missie van Fever is duidelijk: de toegang tot cultuur en live entertainment te democratiseren via het platform. Met een eigen technologie is Fever in staat om wereldwijd 125 miljoen gebruikers te bereiken en hun gepersonaliseerde suggesties te laten ontdekken via social media. Tegelijkertijd kunnen evenementenorganisaties -en artiesten nieuwe doelgroepen bereiken door een partnership aan te gaan met Fever. Door deze samenwerkingen biedt Fever verschillende belevingen en evenementen aan over de hele wereld. Voorbeelden van evenementen die Fever organiseert zijn het sneakerfestival Crepe City in Amsterdam en de Candlelight Concerts.
Fever is in 2014 opgericht en is een online platform voor het ontdekken van live-entertainment in verschillende steden over de hele wereld. De missie van Fever is duidelijk: de toegang tot cultuur en live entertainment te democratiseren via het platform. Met een eigen technologie is Fever in staat om wereldwijd 125 miljoen gebruikers te bereiken en hun gepersonaliseerde suggesties te laten ontdekken via social media. Tegelijkertijd kunnen evenementenorganisaties -en artiesten nieuwe doelgroepen bereiken door een partnership aan te gaan met Fever. Door deze samenwerkingen biedt Fever verschillende belevingen en evenementen aan over de hele wereld. Voorbeelden van evenementen die Fever organiseert zijn het sneakerfestival Crepe City in Amsterdam en de Candlelight Concerts.

Fever biedt gebruikers van hun online evenementenplatform de mogelijkheid om nóg meer uit hun bezochte belevingen te halen. Hiervoor kunnen ze namelijk gebruik maken van het eigen loyaliteitsprogramma van Fever, de ‘Fever Club’. In de Fever Club worden leden beloond op basis van het aantal belevingen dat ze bijwonen. Zo zet je als deelnemer je bezochte belevingen om naar korting op je volgende beleving!

 

Hoe werkt het?

 

Elke aankoop van minimaal 20 euro op het online platform van Fever levert punten op die worden toegevoegd aan de Fever club wallet. Daarnaast levert het aantal gespaarde punten van een deelnemer een bijbehorende rang op. Als deelnemer aan de Fever Club kun je zo stijgen in rang naar ‘Brons’, ‘Zilver’ en ‘Goud’. Na een eerste aankoop beginnen deelnemers in de rang ‘Brons’. Met hun tweede aankoop ontgrendelen deelnemers direct de rang ‘Zilver’, en tenslotte wordt de rang ‘Goud’ ontgrendeld na je derde aankoop bij Fever.

 

 


Punten sparen en inwisselen

 

In slechts drie stappen kun je als deelnemers punten sparen inwisselen met je eigen Fever Club account!

 

Stap 1: Verdien punten met je aankopen
De eerste stap is lid worden van de Fever Club. Dit gebeurt automatisch na je eerste aankoop. Deelnemers hoeven hier zelf niks extra’s voor te doen. Verder zijn de verdiende punten afhankelijk van het evenement, de betaling en je Fever Club-rang. Het aantal punten dat met een beleving wordt gespaard zijn zowel voor als na een aankoop te zien.

 

Stap 2: Het verzamelen van punten
Deelnemers worden  in de Fever-app op de hoogte gehouden van hun puntensaldo. Hoe meer punten, hoe meer korting er wordt verdient bij het inwisselen hiervan! Daarnaast sparen deelnemers sneller punten wanneer ze in een hogere rang terechtkomen.

 

Stap 3: Verzilver de punten voor korting
Verdiende punten kunnen bij het aankopen van een volgende beleving worden ingewisseld voor korting. Dit is eenvoudig te doen door op de knop ‘Punten’ te drukken en de korting te claimen.

 

 

Mila Vonk

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.