fbpx
Loyalty Program

CASE: De persoonlijke aanpak van Hallmark

Loyalty ProgramCase 9 november 2020
De persoonlijke aanpak van Hallmark
Naam Verjaardagskalender
Organisatie Hallmark
Sector B2C
Land Nederland
Sinds 2020
Type programma Spaarprogramma
Benefits Korting, geschenken
Dragers App, website
Thematiek Wenskaartenservice
Status Actief

Hallmark

Hallmark is wenskaartenservice, waar klanten wenskaarten, cadeaus, en bloemen kunnen versturen. Ook zijn originele Hallmark kaarten te vinden in winkels, zoals Bruna en Primera.

Wie in Nederland een wenskaart wil versturen, heeft ruime keuze uit verschillende services. Om zich te onderscheiden van de concurrentie en haar klanten loyaal te houden heeft Hallmark een gepersonaliseerde verjaardagskalender en een spaarprogramma ontwikkeld.

Verjaardagskalender

Recentelijk heeft het bedrijf haar verjaardagskalender vernieuwd. In deze kalender voegt de klant de verjaardagen van mensen uit zijn/haar omgeving toe en ontvangt vervolgens een herinnering op deze verjaardagen. Wanneer klanten op deze dag daadwerkelijk een verjaardagskaart versturen, ontvangen zij een gratis postzegel. Dit zorgt voor een korting van €0,25. Met deze persoonlijke benadering helpt Hallmark haar klanten om verjaardagen in hun omgeving beter te herinneren.

Spaarprogramma

Naast de verjaardagskalender beschikt Hallmark over een aanvullend spaarprogramma. Bij iedere bestelling vanaf €2,- ontvangen klanten een stempel. Dit aantal stempels neemt toe naarmate de bestelwaarde groter wordt. Bij zes stempels ontvangt de klant een kortingscode. Met deze code kan er een gratis kaart t.w.v. maximaal €2,75 verstuurd worden. Dit kan via de website of in de app.

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: