Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Deelname
Deelnemers voor Dodgers Rewards schrijven zich in op dodgersrewards.com en komen direct op hun persoonlijke pagina. Op deze pagina voegt de deelnemer zijn/haar social media-accounts (zoals Facebook) toe.
Sparen
Vervolgens houdt het programma bij of deelnemers een bericht (op Facebook of Twitter) of een foto (op Instagram) plaatsen volgens de regels van het programma (op Twitter bijv. o.v.v. #dodgers). Na het plaatsen van een bericht of foto ontvangt de deelnemer, afhankelijk van de activiteit, tussen de 100 en 500 punten. Voor 1.000 punten ontvangen deelnemers 1 token, die ze vervolgens kunnen verzilveren.
Verzilveren
Vanaf 25 tokens kunnen producten gekocht worden in de ‘Dodger Rewards-shop’ zoals:
Tevens maken de deelnemers ieder kwartaal kans op mooie prijzen. Zoals 2 tickets voor de openingswedstrijd op 1 april 2013 of een door Sandy Koufax gesigneerde baseball.
Quote
“Being a sports fan is about passion and competition, and we believe through this platform we are entering the next phase of fan loyalty with the ultimate goal of rewarding our fans for their support.” Lon Rosen, Dodgers executive VP and chief marketing officer.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.