fbpx
Loyalty Program

CASE: Een helpende hand van Pedigree

Bij de adoptie van een hond

Loyalty ProgramCase 18 augustus 2020
Een helpende hand van Pedigree
Naam One True Loyalty Program
Organisatie Pedigree
Sector B2C
Land Verenigde Staten
Sinds 2020
Type programma Voordeelprogramma
Benefits Vergoeding
Dragers Website
Thematiek Dieren
Status Actief

Pedigree

Pedigree is een dochteronderneming van Mars Incorporated en is gespecialiseerd in dierenvoeding.

Dierenvoedingsspecialist Pedigree zet zich al tijden in voor de adoptie van honden uit asielen wereldwijd. Om dit verder aan te moedigen is het bedrijf in de de Verenigde Staten van start gegaan met een bijzonder loyaliteitsprogramma, The Pedigree One True Loyalty Program. Dit loyaliteitsprogramma stimuleert loyaliteit in de vorm van een harige beste vriend.

Hoe werkt het?

Amerikanen die in de periode van 1 augustus tot 1 november 2020 een hond uit een asiel adopteren, krijgen hun adoptiekosten vergoed door Pedigree, tot een maximum van 200 dollar. Hiervoor dienen zij slechts twee zakken Pedigree voer te kopen en de bonnetjes op te sturen via de website van Pedigree.

Pedigree speelt hiermee in op de groeiende vraag naar gezelschap in tijden van social distancing en maakt het gemakkelijker om een hond te adopteren.

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: