Dierenvoedingsspecialist Pedigree zet zich al tijden in voor de adoptie van honden uit asielen wereldwijd. Om dit verder aan te moedigen is het bedrijf in de de Verenigde Staten van start gegaan met een bijzonder loyaliteitsprogramma, The Pedigree One True Loyalty Program. Dit loyaliteitsprogramma stimuleert loyaliteit in de vorm van een harige beste vriend.
Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Amerikanen die in de periode van 1 augustus tot 1 november 2020 een hond uit een asiel adopteren, krijgen hun adoptiekosten vergoed door Pedigree, tot een maximum van 200 dollar. Hiervoor dienen zij slechts twee zakken Pedigree voer te kopen en de bonnetjes op te sturen via de website van Pedigree.
Pedigree speelt hiermee in op de groeiende vraag naar gezelschap in tijden van social distancing en maakt het gemakkelijker om een hond te adopteren.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.