Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Een helpende hand van Pedigree

Dierenvoedingsspecialist Pedigree zet zich al tijden in voor de adoptie van honden uit asielen wereldwijd. Om dit verder aan te moedigen is het bedrijf in de de Verenigde Staten van start gegaan met een bijzonder loyaliteitsprogramma, The Pedigree One True Loyalty Program. Dit loyaliteitsprogramma stimuleert loyaliteit in de vorm van een harige beste vriend.

LOYALTY PROGRAM

CASE

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
18 augustus 2020
LOYALTY PROGRAM
CASE

Een helpende hand van Pedigree

Dierenvoedingsspecialist Pedigree zet zich al tijden in voor de adoptie van honden uit asielen wereldwijd. Om dit verder aan te moedigen is het bedrijf in de de Verenigde Staten van start gegaan met een bijzonder loyaliteitsprogramma, The Pedigree One True Loyalty Program. Dit loyaliteitsprogramma stimuleert loyaliteit in de vorm van een harige beste vriend.

Naam

Organisatie

Sector

Land

Sinds

One True Loyalty Program
Pedigree
B2C
Verenigde Staten
2020

Type programma

Benefits

Dragers

Thematiek

Status

Voordeelprogramma
Vergoeding
Website
Dieren
Actief
Pedigree
Pedigree
PEDIGREE Pedigree is een dochteronderneming van Mars Incorporated en is gespecialiseerd in dierenvoeding.
PEDIGREE Pedigree is een dochteronderneming van Mars Incorporated en is gespecialiseerd in dierenvoeding.
Dierenvoedingsspecialist Pedigree zet zich al tijden in voor de adoptie van honden uit asielen wereldwijd. Om dit verder aan te moedigen is het bedrijf in de de Verenigde Staten van start gegaan met een bijzonder loyaliteitsprogramma, The Pedigree One True Loyalty Program. Dit loyaliteitsprogramma stimuleert loyaliteit in de vorm van een harige beste vriend.

 

Hoe werkt het?

 

Amerikanen die in de periode van 1 augustus tot 1 november 2020 een hond uit een asiel adopteren, krijgen hun adoptiekosten vergoed door Pedigree, tot een maximum van 200 dollar. Hiervoor dienen zij slechts twee zakken Pedigree voer te kopen en de bonnetjes op te sturen via de website van Pedigree.

 

Pedigree speelt hiermee in op de groeiende vraag naar gezelschap in tijden van social distancing en maakt het gemakkelijker om een hond te adopteren.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events