Sportkleding- en schoenenketen Foot Locker heeft haar spaarprogramma vernieuwd. Het bedrijf neemt al haar merken mee in het loyaliteitsprogramma, dat per februari voor haar klanten beschikbaar is gesteld.
Naam
Organisatie
Sector
Land
Sinds
Type programma
Benefits
Dragers
Thematiek
Status
Het spaarprogramma werkt met drie niveaus: X1, X2 en X3. Elke klant begint in niveau X1 en voor elke euro die zij uitgeven bij Foot Locker / Kids Foot Locker in de winkel of op de website verdienen zij 100 Xpoints. Ook kunnen klanten meer XPoints sparen met andere spaaractiviteiten, zoals het delen van extra persoonsinformatie, aanbevelingen aan vrienden en het koppelen van je account aan social media.
Met gespaarde punten kunnen klanten meedoen met speciale winacties, ontvangen zij korting en krijgen zij toegang tot speciale evenementen.
Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.
Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.